![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Suurin ero lienee että turbokoneessa on matalammat puristukset, muistaakseni 18,5 ja vaparissa 22, ja turbokoneessa on öljyn suihkutus mäntien alle. Lisäksi turbossa on tukevammat laakerit ja tosiaankin kangetkin saattoi olla hiukan väkevämmät. Mutta on niistä vapareistakintehoa otettu vaikka kuinka, mutta parisataa heppaa ei varmöastikaan aiheuta offiauton kilometreillä minkäänlaisia kestävyys murheita, kunhan jäähdytys on kunnossa.
Niin juu, jos kone on vielä irrallaan niin vaihtakaa ihmeessä kampiakselin takapään stefa, pikku vaiva eikä maksa kovinkaan paljoa. Vamhat kovettuneet vakio stefat alkaa 100% varmuudella vuotamaan öljyä jossain vaiheessa ja laatikon irrottaminen ihan muuten vaan on kuitenkin jonkin verran isompi projekti. Eikä tietysti se kampiakselin etupään stefan vaihtokaan haitaksi olisi. Viimeksi muokannut MikkoVuorsola : 04.11.2012 09:41 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MB G om617->om603 | ROCKY | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.05.2013 20:26 |
[B][/B]RANGEEN TURBO??? | RANGE OVER | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 20.03.2012 18:26 |
Myydään mersun om603 moottori | landsuiceri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 20.03.2012 05:06 |
Ostetaan GD350 om603 öljypohja | Gee. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 11.09.2010 08:25 |
Rangeen MB 300 Turbo diesel? | stefa | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 18.10.2004 10:38 |