![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Heeeetkinen! Nythän tuossa meinaa mennä puurot ja vellit sekaisin....kuvion suurentaminen ja URASYVYYDEN LISÄÄMINEN on ihan eri asia kuin esim. MT-kumin "nappuloiden" viiltely!
Siis kuvion suurentamisellahan tarkoitetaan että jyystetään niitä uria isommiksi (leveämmäksi), eli veistetään "nappulasta" materiaa pois, ja urasyvyyden lisäämisenhän nyt jokainen tietää selittämättäkin, eikä niin saa tehdä. Mutta jos urasyvyyteen ei kajota, eikä uutena ollutta kuvioa suurenneta niin eikö silloin liikuta sallituissa rajoissa!? Tai sitten olin jälleen väärässä..... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Minä ainakin ymmärrän tuon niin, että huoltoautoksi muutetun autoni renkaiden saippaus on täysin laillista.
__________________
HJ61 MMC |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Harvassa maasturissa on henkilöauton renkaat. LT-alkuiset tai loppuiset rengaskoot tarkoittaa kevytkuorma-auton rengasta (Light Truck). Mulla käsitys että saipata saa, mutta ei kaiverrella polttoraudalla lisäuria tai varsinkaan syvennellä alkuperäisiä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
alkuperäisten urien suurimpaan syvyyteen asti"
__________________
Jeep ISORY |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ostettiin aikoinaan urasyvennettyja, kaytettyja renkaita k-autoihin.
Vahan aikaa ne kesti ajella, eika olleet enaa pintauskelvollisia. Pistoille olivat tosi arkoja. Regroovable teksti renkaan kyljessa oli avainsana valmistajan lupaan niita peukaloida. Viimeksi muokannut Topi1982 : 01.11.2012 04:27 |
#7
|
||||
|
||||
![]() saippaus
Kävin tänään torniossa saippaamassa bfg allterrainit saa nähä miten pojan käypi että paraniko nuissa renkaissa talavi ominaisuudet vai hä
![]()
__________________
veli-matti |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuviointia ei kannata sekoittaa saippaukseen. Kyllä niitä henkilöauton reikaitakin saa saipata, vaikka ei siinä mitään järkeä olekkaan. Maastureihin kannattaa ehdottomasti kokeilla. AT ja MT paranee kummasti. Nuo MT missä on nastanreijät valmiina, ni jättäisin nastat laittamatta ja saippaisin koko renkaan. Eipä tainnu RengasHeikin pojat tietää mistä puhuu. Niiltäkin saa ostaa semmosia renkaita, mitkä on saipattu jälkeenpäin. Hyvän näköisistä saippausta olivat tehneet Lapinkumissa. Hinta on kova... Pito varmasti paranee huomattavasti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akelta luvat isompiin kumeihin?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.02.2007 21:57 |