Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.10.2012, 22:16
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.830
Wink

Ei sovi suoraan laatikkoon eikä käy korvakkeetkaan suoraan. helpompi olis tuupata samalla vanhan mallin lootakin ei tarviais kun kardaanit sovitella.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.10.2012, 22:21
jari82 jari82 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 29.10.12
Sijainti: lapua
Viestit: 6
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Ei sovi suoraan laatikkoon eikä käy korvakkeetkaan suoraan. helpompi olis tuupata samalla vanhan mallin lootakin ei tarviais kun kardaanit sovitella.
Tai sitte hommaan vaan kannen alkuperäseen mottiin. Ei sattuusi olemaan tiedossa?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.10.2012, 22:25
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Ihan mielenkiinnosta. Meneekö sit tohon 90vm gr:ään 94vm kone heittämällä? Eikö siin konees ole öljynjäähdytin ja hieman erillainen kansiratkaisu?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.10.2012, 23:42
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Jos "ei vähäpäästöinen"


Olisko tuo LD28 (80 luvun laurel/cedric) helpommin sovitettavissa?

Tuosta valurautakoneesta ei omakkohtaisia turbo-viritys kokemuksia, mutta aika surutta noista revitään tehoa, tuo 82hv? ja vajaa 150 Nm? ei ole paljon, mutta kun katsoo noita jälkiahdettuja, niin tuplat ei ole paljon mitään....
Ja tehoa ei kait saa helposti vrt. mersun 3 litranen 6:nen, mutta jos vähempi riittää, niin varmaan pitkäikäinen....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2012, 00:19
_Jape_:n Avatar
_Jape_ _Jape_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 987
Perusasetus

Mulla on toi LD28 keulalla, tosin patrol ei oo gr vaan vanhempi.. Suosittelen. Ja suosittelen ahtamaan!


Cedric-Laurel LD28sia on sitten 2 eri tehoista versiota.
1979-1983 (epäselvästi ilmoitettu teho) 82-85 hevosvoimaa.
Uudemmat LD28sit -83 ja eteenpäin on 69kw eli se 92-93 hevosvoimaa. Itellä tää tehokkaampi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.10.2012, 01:01
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Ei tärkeä, mutta mitä eroa?


siis topiikin ulkopuolelta, sorry!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.10.2012, 07:11
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Ja mikä Mersun "3 litranen 6:nen" ? Miks ei mikä tahojaan 60X- moottori ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Patrollin turbokone potski O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 08.01.2013 23:00
Ostetaan GR Patrolliin reijo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.09.2010 21:31
vanhemman patrollin perät boozer Tekniikka & Jutustelu 21 26.10.2008 13:18
Patrollin turbokone viimeinkin paikalla.... NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 0 06.09.2005 21:48
Turbokone Patrolliin?? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 0 24.08.2005 18:59


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).