Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   gr patrolliin vanhemman patrollin 3.3 turbokone (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103193)

jari82 29.10.2012 16:34

gr patrolliin vanhemman patrollin 3.3 turbokone
 
Minkähänlainen operaatio mahtaa olla laittaa vanhuksen kone gr:n nokalle?? joku on varmaan laittanu mutta haulla en löytäny mitään.

sumpe 29.10.2012 19:26

Leimaa on turha hakea moiseen muutokseen.

tapsa4x4 29.10.2012 21:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sumpe (Viesti 931660)
Leimaa on turha hakea moiseen muutokseen.

Ja tää perustu mihinkä?

Viipo 29.10.2012 21:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 (Viesti 931707)
Ja tää perustu mihinkä?

Varmaan vähäpäästöisyyteen.

Rolpatti 29.10.2012 21:47

mitään en tiä mutta oon tommosen yhen kerran nähnyt mis oli 3.3tuubo keulalla... papereita ei kylläkään tullut katottuu et mitä luki.

bluevan 29.10.2012 21:51

Riippuu pitkälti kait vuosimalleista mut oliko se 07/91 kun päästönormit tiukentu ja sitä uudempaan ei helpolla sais tuollast vanhanliiton kiuasta.

jari82 29.10.2012 22:12

Ottees ei ole mainintaa vähäpäästöisyydestä ja lähinnä kiinnostaa tua rakentelupuoli että sopiiko kytkinkoppaan ja joutuuko moottorinkorvat tekemään uusiksi.

tapsa4x4 29.10.2012 22:16

Ei sovi suoraan laatikkoon eikä käy korvakkeetkaan suoraan. helpompi olis tuupata samalla vanhan mallin lootakin ei tarviais kun kardaanit sovitella.

jari82 29.10.2012 22:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 (Viesti 931734)
Ei sovi suoraan laatikkoon eikä käy korvakkeetkaan suoraan. helpompi olis tuupata samalla vanhan mallin lootakin ei tarviais kun kardaanit sovitella.

Tai sitte hommaan vaan kannen alkuperäseen mottiin. Ei sattuusi olemaan tiedossa?

Kala92 29.10.2012 22:25

Ihan mielenkiinnosta. Meneekö sit tohon 90vm gr:ään 94vm kone heittämällä? Eikö siin konees ole öljynjäähdytin ja hieman erillainen kansiratkaisu?

BJ-40/76 29.10.2012 23:42

Jos "ei vähäpäästöinen"
 
Olisko tuo LD28 (80 luvun laurel/cedric) helpommin sovitettavissa?

Tuosta valurautakoneesta ei omakkohtaisia turbo-viritys kokemuksia, mutta aika surutta noista revitään tehoa, tuo 82hv? ja vajaa 150 Nm? ei ole paljon, mutta kun katsoo noita jälkiahdettuja, niin tuplat ei ole paljon mitään....
Ja tehoa ei kait saa helposti vrt. mersun 3 litranen 6:nen, mutta jos vähempi riittää, niin varmaan pitkäikäinen....

_Jape_ 30.10.2012 00:19

Mulla on toi LD28 keulalla, tosin patrol ei oo gr vaan vanhempi.. :) Suosittelen. Ja suosittelen ahtamaan!


Cedric-Laurel LD28sia on sitten 2 eri tehoista versiota.
1979-1983 (epäselvästi ilmoitettu teho) 82-85 hevosvoimaa.
Uudemmat LD28sit -83 ja eteenpäin on 69kw eli se 92-93 hevosvoimaa. Itellä tää tehokkaampi.

BJ-40/76 30.10.2012 01:01

Ei tärkeä, mutta mitä eroa?
 
siis topiikin ulkopuolelta, sorry!

Samsonite 30.10.2012 07:11

Ja mikä Mersun "3 litranen 6:nen" ? Miks ei mikä tahojaan 60X- moottori ?


Sivu luotu: 16:57 (GMT +2).