Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 28.10.2012, 09:58
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuso85 Näytä viesti
ei varmaa vakio ahtimel kannata alkaa hulluttelee ahtojen kaa... mut mul on ollu ny aika kauan ahtot yli 2.5 baarii eikä toi kattila oo viel miksikää menny, tosin se ny ei oo orkkis ahtimel ja on se välijäähyteltykin jo. mutta vakioahtimen kaa en paljoo ahtoi uskaltas nostaa ku varmaa karkaa pakopaine taivaisiin ja sitähän ei edes hyvät moottorit kestä.
Mikäs mutka sulla oikein konehuoneessa komeilee? Entäs mitä muuta tekniikalle tehtynä? Yhtäkkiä kuulostaa ahtopaineet aika mukavilta.

Itse ajelen TD25 konehella johon laitettu mitsun pikkumutka + varmasti ylimitoitettu ahtoputkisto + välijäähy. Ahdot huimat 0,3bar, varmasti olisi varaa nostella, mutta onnekseni en ole vielä saanut aikaiseksi
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 06:46 (GMT +2).