![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hitto ku joutuu oleen iltavuoros ja kerrankin olis ihan kotipihalla tienannu enemmän ku työmaalla. (Kuulemma olis hinaushommia muutama ja sais ihan omalta pihalta vetää)
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kämpäs on 17 astetta lämmint ja huoltoukot kerkee vast ensviikol tulla kattomaa et miksei patterit lämpee..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mikä oli syynä ettei kerkee?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Muija oli sinne soittanu ja sielt oli vastattu et ei enää tänään kyl ehi, menee johonki ens viikkoon.. Ja oli vaan sanonu et kait siel nyt sen verran tarkenee.. Ja seinänaapurit valittaa kun on liian kuuma. Viime talven oli ihan sama homma..
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko vuokra, vai omistusasunto?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |