![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Varsinaisessa hehkutuksessa tulpat ovat kytketty kaikki rinnan, jälkihehkutuksessa aina kolme tulppaa keskenään rinnan ja nämä kaksi kolmen tulpan ryhmää keskenään sarjaan, sillä saadaan jännite puolitettua jälkihehkutuksessa. Tai näin pitäisi olla, itse mittasin eilen juuri että systeemi antaa 4s 6v ja tämän jälkeen jälkihehkua 3v. Sama vika minulla, rykii ja savuaa aika reilusti. Kävin liitoksia ja viritelmiä läpi, ei löytynyt vielä oikein järkevää vikaa. Tulpille on speksattu 6,5v ja maksimina 12v jopa 90s. Alkuperäiset ngk tulpat ja ehjät.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan nissan/datsun sd hehkut ja ehkä startti jos halpa | jukkaitkonen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.01.2012 11:07 |
Gr:n hehkut | gde | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.07.2010 12:14 |
GR hehkut... | cossieboy | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.01.2009 06:34 |
M: pajeron suuttimet ja hehkut | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.01.2006 00:10 | |
bj.n kylmäkäynnistys | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.10.2005 11:10 |