Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.10.2012, 09:58
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Varsinaisessa hehkutuksessa tulpat ovat kytketty kaikki rinnan, jälkihehkutuksessa aina kolme tulppaa keskenään rinnan ja nämä kaksi kolmen tulpan ryhmää keskenään sarjaan, sillä saadaan jännite puolitettua jälkihehkutuksessa. Tai näin pitäisi olla, itse mittasin eilen juuri että systeemi antaa 4s 6v ja tämän jälkeen jälkihehkua 3v. Sama vika minulla, rykii ja savuaa aika reilusti.
Kävin liitoksia ja viritelmiä läpi, ei löytynyt vielä oikein järkevää vikaa.
Tulpille on speksattu 6,5v ja maksimina 12v jopa 90s. Alkuperäiset ngk tulpat ja ehjät.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan nissan/datsun sd hehkut ja ehkä startti jos halpa jukkaitkonen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.01.2012 11:07
Gr:n hehkut gde Tekniikka & Jutustelu 8 04.07.2010 12:14
GR hehkut... cossieboy Tekniikka & Jutustelu 1 13.01.2009 06:34
M: pajeron suuttimet ja hehkut O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2006 00:10
bj.n kylmäkäynnistys Tekniikka & Jutustelu 2 03.10.2005 11:10


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).