Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 30.06.2004, 13:46
VETTE73 VETTE73 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 30.06.04
Viestit: 6
Perusasetus

Firebird on oikeassa , mutta silloin kun öp:en merkivalo alkaa hehkua on vaurionalku jo saattanut päästä syntymään. Öp:en mittaria kannattaa siis ehdottomnasti tarkkailla!
Paineet tulee olla yli 45 normaali ajossa , jos on kyse C3:n mittarinäytöstö , jonka asteikko on 0-70. Huonoon paineeseen voi vaikuttaa paitsi moottorin kondis niin myös öljyn kunto ja/tai laatuu. Loppuunajetuissa öljyissä on molekyylirakenne hajalla ja samalla voitelevuus minimissä.
Paine laskee kun litku 'ohenee'. Moottoriöljylaaduistahan tällä foorumilla onkin jo tarinoitu aiemmin , joten ei siitä sitten enempää.

Terv. Jukka

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol GR öljynpaineet Turska71 Tekniikka & Jutustelu 18 11.09.2013 15:16
LJ.n öljynpaineet Micco Tekniikka & Jutustelu 12 19.08.2007 17:30
hj:n öljynpaineet vertti Tekniikka & Jutustelu 8 20.03.2007 06:15
Patrollin öljynpaineet psk123 Tekniikka & Jutustelu 1 06.02.2007 22:06
Öljynpaineet Pajero Tekniikka & Jutustelu 3 02.01.2007 07:02


Sivu luotu: 23:43 (GMT +2).