![]() |
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Firebird on oikeassa , mutta silloin kun öp:en merkivalo alkaa hehkua on vaurionalku jo saattanut päästä syntymään. Öp:en mittaria kannattaa siis ehdottomnasti tarkkailla!
Paineet tulee olla yli 45 normaali ajossa , jos on kyse C3:n mittarinäytöstö , jonka asteikko on 0-70. Huonoon paineeseen voi vaikuttaa paitsi moottorin kondis niin myös öljyn kunto ja/tai laatuu. Loppuunajetuissa öljyissä on molekyylirakenne hajalla ja samalla voitelevuus minimissä. Paine laskee kun litku 'ohenee'. Moottoriöljylaaduistahan tällä foorumilla onkin jo tarinoitu aiemmin , joten ei siitä sitten enempää. Terv. Jukka |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR öljynpaineet | Turska71 | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 11.09.2013 15:16 |
LJ.n öljynpaineet | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 19.08.2007 17:30 |
hj:n öljynpaineet | vertti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2007 06:15 |
Patrollin öljynpaineet | psk123 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.02.2007 22:06 |
Öljynpaineet Pajero | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.01.2007 07:02 |