![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ai niin autossa isompi ahdin ja cuuleri keulassa
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
onkos pakopuolella paine mittaria? niin kauan niitä ahtoja voi nostaa kunnes pakopaine kasvaa suuremmaksi mitä ahtopaine.
__________________
toyota lj73 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo pakopuolella mittaria
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Omassa pakopuolella mittari ja vakioahtimella kilossa alkaa pakopaineet karata.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mikä mittari sinne pakopuolelle ja mihin ? Ja oisko jotain konstia mistä huomais sen pakopaineen liiiallisen nousun noin perstuntumalta eli mitä tekee jos ahtaa liikaa
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
pakosarjaan nippa ja siitä putki ihan samanlaiselle mittarille mikä on ahtopaineellekin (imusarjan paineelle) ja siitä huomaa et vaikka laittasit enemmän ahtopainetta ja syöttöö niin teho ei nouse.pieni turbo ahdistaa niin paljon! maksimi ahtopaineella voi pakopaine olla vähän yli ahtopaineen,esim 1,5bar ahto niin pakopaine alle 2,0bar..sillon ahdin sopivan kokonen et herääkin alhaalta..offroad käytössä kyl pieni ahdin hyvä jolloin voima tulee heti kun lyö lapun lattiaan..super turboissa sit ihan eri asia! vakio osilla saa koneen kun koneen paskaks ihan pienilläkin paineilla!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tässä kuvassa pakopaineputki töpöttää turbon pesässä paine kellon takana.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Patrol GR ? | piparix | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.10.2009 12:55 |
gr patrol | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.10.2009 09:07 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |
GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 |