![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Miten on mikjussilla noi puslat kestäny? Itellä nyt jotkut siniset ja pitäisi vaihtaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä kaikkia Rangen varsia yleensä on kierrejousiprojekteihin laitettu ja mitkä puslat eniten kuluu?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.paddockspares.com/ntc7307...-ka930455.html |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä oli myös paddockilta tilatut Floflexin oranssit bj:ssä ja hyvin kesti! Vieläkin löytyis 1 sarja uusia (samoja kun ylemmässä linkissä).
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä voin ottaa seuraavassa tilauksessa pari sarjaa Floflexin Rangen etujakarin akselinpään puslia hyllyyn,jos jollekin tulee tarvista.
Myyntihinta 40€/sarja + toimitus (posti?) kulut Sisältää 23% alv Kai Juvonen Tmi Rabbit Garage Hämeenkyrö 040 6729788 racingrabbit@saunalahti.fi |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta, kuluuko näissä sekasikiöprotoissa sitten tukivarsien akselipuslat vai runkopuslat nopeammin...?
Andy
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä enemmän on edessä joustoja, sitä nopeammin akselinpuoleiset puslat hajoaa. Alkuperäisvaraosa-kumipusla ilman väliholkkia vois olla se kestävin. Itse olen suosinut halpoja uretaanipuslia, ovat niin paljon helpompia vaihtaa. Takatukivarsissa menee kumipuslatkin, kun ei tarvi prässäillä.
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on kans noita puslia ollut. Aiemmat oli Britpartin keltaiset ja nyt meni nuo Floflexin oranssit. Ei ne Britpartitkaan vielä vaihdon rajalla olleet ja kolinat tulikin muualta.
Polybushin sinisistä olen kuullut, että ovat pehmeät ja joustavat hyvin mutta kuluvat kyllä nopeasti. |
|
||||
|
||||
![]()
Minkä merkkiset puslat ovat kestäviä? Viimeksi ostin land-rover-parts-shop.comista AllMakes-merkkisiä kumipuslia. Kestivät jopa alle 1000 km kevyttä maantieajoa, kun olivat jo paskana. Kannattaako jatkossa hommata kumiset vai polyuretaanipuslat?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä puslat lehtijousiin ??? | Marew | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.10.2011 10:03 |
mistä puslat tukivarsiin | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.01.2011 12:35 |
Mistä suzukiin jakis kiinnikeiden puslat? | 4x4_88 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2007 19:48 |
mistä jousien puslat | savu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 07:05 |
mistä puslat suzukin jousiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.02.2006 13:50 |