![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Pitänee tehdä tankkiin oma otto. Mut mites tän kanssa siis on? Lainaus:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 20:04 |
|
|||
|
|||
![]()
Eiköhän se takaperin tule paluulinjaa. Aika usein tuo imupuoli halutaan pitää mahdollisimman lyhyenä pumppujärjestelmissä.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli tilanne varmaan seuraavanlainen: paluupuolen päässä takaiskuventtiili, ei anna takaperin nousta mitään (syynä Kalifornia-päästömääräykset). Korjauksena joko oma linja suoraan tankkiin hyvin tiivistäen tai sitten bensapumppu pöydälle ja tuo takaiskuventtiili hevon kuikkaan toivoen ettei sytytä mitään bensahuurujen talteenottoon liittyvää vikakoodia. Onko parempia ehdotuksia/ajatuksia asiasta? Edit: Ei mut hei, onko tuossa nyt mitään venttiiliä päässä? Eikö tuo paluulinja olla möllötä aika vapaasti tuossa? ![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 21:26 |
|
||||
|
||||
![]()
Oma tankki lämmittimelle.
|
||||
|
||||
![]()
No voisko sitä enää epäkäytännöllisemmin toteuttaa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bensa ja alipaine:
Tuolla bensalla on semmoinen ominaisuus, että pyrkii höyrystymään herkästi, ja jos alipainetta, niin tuo webaston bensapumppu ei pysty imemään bensahöyryä( siis sykäyspumppu, ja tuo webaston sammuttava bensakaasukupla voi syntyä jo imusykäyksen aikana)
Ja tuo kiertovesipumpun sijoitus on myös riski: jos kiertovesipumppu pumppaa vaikka 1/1000 osan normaalista, niin pumpun molemmin puolin letkut yhtä lämpimät: oliko jossain keskustelua k.o lämpötiloista?, mutta jos webaston imu- ja poistoletkujen lämpötilat n. 20c erolla, niin silloin kierto toimii (ainakin minulla, 5.2kw D termotop C) Minä ottaisin bensaa 1/2 litran mukiin tms. ja kokoeilisin toimiiko. p.s minä olen kytkenyt omiin kulkuneuvoihin webaston vesikierron 2 kertaa väärin päin, ja kysymys ei ollut arvauksesta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Välisäiliö mistä webasto ottaa polttoaineen, esim. tälläisestä: http://www.bjorkmotorsport.com/index...ct=45963&from=
Monesti helpoin tapa saada toimimaan. Valmistakin löytyy näköjään:http://www.bjorkmotorsport.com/index...ct=45824&from= Viimeksi muokannut karisa : 15.10.2012 07:11 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 5 kw webasto | jame80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.07.2010 21:23 |
Ostetaan Webasto tms. | rhm | O/M/V Muut | 3 | 18.11.2008 21:43 |
Webasto | nana | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.10.2008 17:05 |
Abt 10000 12V vinssi edelleen mykkänä"TOIMII TAAS" | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.05.2007 10:37 |
webasto | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 05.01.2005 14:04 |