![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Valmistajat minimoi öljymäärät pienempien häviöiden toivossa.... siis polttoaineen kulutuksen takia. (Koitas Paavo lähteä liikkeelle 30 asteen pakkasella jos sulla on 6 litraa paksua öljyä aksulassa !). Lievästä ylitäytöstä ei ainakaan yleensä ole perissä tai manuaaleissa haittaa, jos ei vuoda tai tule huohotuksen kanssa ongelmaa. Vähän riippuu askin voitelustrategiasta - onko painevoitelu vai roiskeilla. Automaattiin en laittais enempää öljyä ellei ole sitten syvempi pannu. Nää on nyt vähän tämmösiä kahvipöytätason mielipiteitä taas.... ![]() Tapsa - - Why golf when you can have sex ? - - - - Wisdom is what comes from making a shitload of mistakes - - - - Ne ovat karkaistua adamantiumia ja minä osaan lentää - -
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O/CJ Jeepin ikkunankarmi | timmy | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.02.2008 08:12 |
JEEPIN VANTEISTA | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.02.2008 23:46 |
Jeepin vikakoodit ? | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.06.2007 22:27 |
jeepin kolinat | audiopro | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2005 00:45 |
Jeepin EGR | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.06.2004 08:34 |