Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2012, 15:04
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Itse laitoin omaan patrolliin(160) 150x50tai60x4mm palkkia.
On leveetä suojaa kupeet hyvin eikä tarvi hitsata erillisiä putkia siihen kupeeseen...
Painoa saattaa tulla muutama kilo enemmän mutta eipä itseä eikä patrollia haitannut.
Myös 120 leveetä ovat monet käyttäneet.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2012, 20:21
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Mää laitoin omaani sillon 120x60x4 mm rhs palkkia ja kesti tippua aika korkeelta kiveen ilman mitään vaurioita.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.10.2012, 09:25
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

palkkia kannattaa "levittää" putkella niin lumi ja kuntta ei jää asumaan siihen palkin päälle = talvella ei haittaa oven aukeamista.

siis se perinteinen malli |]
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2012, 09:30
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Minä tinasin eilen 80x40 palkkia joka on aivan minimi mitta mut näillä mennään.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.11.2012, 22:28
Ewerglade:n Avatar
Ewerglade Ewerglade ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.02.12
Sijainti: Oulu
Viestit: 505
Perusasetus

Meni hermot ku kaikki kamat lentelee pitkin konttia, niin tuusasin sitten tuommosen kasaan.



__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry
http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia!

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.11.2012, 09:15
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Melkosta haitekkii toi laatikko ja sit ku pitäis kuskata jotain ni menee hermot tohon lootaan.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.11.2012, 19:19
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Miten/mihin ton laatikon sijoitat? Hienoltahan tuo näyttää, mutta käytettävyys ei varmaan ole autokäyttöön paras mahdollinen. Eikö semmonen takaa operoitava vetolaatikosto olis parempi? Niitä toki on kaikilla, tuo on ainakin erilainen..
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MutantRhino - Suska projekti (hitaasti etenevä) ruxu Maasturiprojektit 279 19.09.2014 10:23
Ostetaan Kevyt umpihangessa etenevä laite Hojotojo O/M/V Ajoneuvot 21 24.05.2014 07:06
M Nissan Patrol -89 3.3 turbodiesel Super Roof O/M/V Ajoneuvot 2 06.08.2007 17:56
Pieni Pajero projekti, hitaasti mutta epävarmasti. maraX Maasturiprojektit 2 03.02.2007 08:32
hitaasti hyvä tulee? hpotteri Tekniikka & Jutustelu 6 13.05.2006 14:55


Sivu luotu: 12:52 (GMT +2).