![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo. Ite tuuppasin koko patrollin paketin, niin sai ylivaihteellisen vaihteiston. Ongelmia on vähä vaan painojakauman ja pituuden suhteen. Patrollin motti+5v-loota+jakis on pikkusen reippa 20cm pidempi, ku volvon motti+4v-laatikkopaketti. Eka aattelin vaan lyhentää takakardaania reilusti, mut ei ollu hyvä idea, joten moottorin siivapyörä on ny tasan etuakselin kohdalla ja takakardaani lyheni alkuperäsestä sellanen 6cm.
Viimeksi muokannut Viipo : 11.10.2012 21:32 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miten Viipo rakensit vaihekepin tuolle 5-v laatikolle?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
En vielä mitenkään. Kerron sitten kun se on rakennettu.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mutta,mutta,muistaako noita kukaan aamulla miten ne tuli oikein toteutettua
![]() ![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Toyotan laatikkoon kävi ainakin Volvon orkkisvivusto melkein heittämällä.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Yks vaihtoehto keppisysteemille vois olla tuo mitä on käytetty tippa relluissa ja rättäreissä
on ainaki helppo rakentaa,kaavio tosi kääntyy. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Se on käyny mielessä et siitä volvon laatikosta sovittas sen päälliosan patrollin laatikkoon.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
niin minkälaiset penkit/vyöt pitää olla 1978 kuorkissa?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Vöitä ei tartte olla.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#10
|
||||
|
||||
![]() nuo sun varaosalaitoksessa olevat penkit on siis ihan ok siihen. se muuten rupes käynnistyy avaimesta ilman syötönrikastusta ja pakoputkikin sinä nyt on. kone siinä tuntus toimivan ihan ok, takapäästä koiranpaskatiiviste vuotaa öljyä ja jäähdytintä paikkasin fortella et pystyy koekäyttää. näkyy se rupeevan lataamaankin kun aikansa käyttelee,joten tervetuloa koeajolle huomenna. ![]() taitaa muuten olla eri välitykset perissä, edestä löyty 4,11 välitys ja takana isoperä. niissä ei vissiin pitäs edes olla tota välitystä ![]() eteen vaihdettu kait pätkäpatrollin akseli. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
HIenoa. Tälle viikonloppua en kerinnyt, katsotaan tässä uusiksi ensviikonloppuna. |