![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pystyskö patroliista laittaan koko paketin jakolootineen päivineen
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() onkos volvossa peränmurikat miten, samalla puolen kuin patrollissa vai ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Joo.
Ite tuuppasin koko patrollin paketin, niin sai ylivaihteellisen vaihteiston. Ongelmia on vähä vaan painojakauman ja pituuden suhteen. Patrollin motti+5v-loota+jakis on pikkusen reippa 20cm pidempi, ku volvon motti+4v-laatikkopaketti. Eka aattelin vaan lyhentää takakardaania reilusti, mut ei ollu hyvä idea, joten moottorin siivapyörä on ny tasan etuakselin kohdalla ja takakardaani lyheni alkuperäsestä sellanen 6cm. Viimeksi muokannut Viipo : 11.10.2012 21:32 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Miten Viipo rakensit vaihekepin tuolle 5-v laatikolle?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
En vielä mitenkään. Kerron sitten kun se on rakennettu.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mutta,mutta,muistaako noita kukaan aamulla miten ne tuli oikein toteutettua
![]() ![]() ![]()
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Toyotan laatikkoon kävi ainakin Volvon orkkisvivusto melkein heittämällä.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Yks vaihtoehto keppisysteemille vois olla tuo mitä on käytetty tippa relluissa ja rättäreissä
on ainaki helppo rakentaa,kaavio tosi kääntyy. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Se on käyny mielessä et siitä volvon laatikosta sovittas sen päälliosan patrollin laatikkoon.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
niin minkälaiset penkit/vyöt pitää olla 1978 kuorkissa?
|