![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaan ketjua
Onko tietoa mistä saisi A-mallin Fronteraan napalukko välilevy-sarjan (hub shim) missä olisi kaikki koot? Havainnollistava kuva, osat 5-14 http://opeloem.com/vauxhall/frontera...cking_hub.html Viimeksi muokannut Tommijp : 03.10.2012 13:27 |
|
||||
|
||||
![]()
Oletko merkkiliikkeestä kysellyt? Ei luulisi niiden sielläkään hirveästi maksavan, jos niitä nyt vaan on saatavilla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vähän huono saatavuus oli ja hintaakin kertyi jonkin verran jos kaikki erikseen tilaisi. Meinasin vaan että olisi valmiina ennenkuin rupean noita lukkoja vaihtelemaan mutta pitänee korkata ja tilata sitten tarvittava koko.
|
|
|||
|
|||
![]()
Painin vähän saman asian kanssa. Tarvikkeena ostettu manuaalinen lukkosatsi (AVM 449) ei oikein istu, akselista jää pooria näkyviin melkein sentin verran. Mukana ei ole mitään simmejä eikä muita sovitteita ja lukkorenkaalla ei ole mitään merkitystä kun se on halkaisijaltaan pienempi kuin akseli. Onko jollain tietoa mitä eroa on AVM seteissä 449 ja 433? 449 on Fronteran lukkosarja ja 433 in Isuzu Rodeoon mikä on sama peli? Jokuhan näitä on varmasti alle laittanut, mutta kiinnostaa että onko 449 setti oikea ja onko tarkoitettu että satsi on tälläinen puolivalmiste?
Tarkemmin kun tutkii niin tuossa kuvassa kiinnitetyssä osassa on stanssattu 433, eli lienee sama osa kyseessä näiltä osin... Ilmeisesti siis kotiin sorvin ääreen ja paikalliseen koneistamoon hakemaan simmejä tai sitten kokonaan ilman sokkaa ja toivoa että akseli pysyy paikallaan ![]() Viimeksi muokannut cap4 : 05.10.2012 11:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Olen koittanut kysellä muutamasta rengas frimasta että mahtuisiko tälläiset 32x11,5-15 renkaat fronteran alle mutta eihän noi rengas firmat osaa sanoa
![]() Nämähän menisivät 31/10,5-15 mutta haluaisi mielummin tuollaiset vähän edes isommat noi 32x11,5-15 kun saa viel laittaa fronteran alle ja saa muutos katsastettua niille Mistähän noita BF Goodrich MUD Terrain 31/10,5-15 tai 32x11,5-15 renkaita kannataisi kysellä halvimmat mitä olen itse löytänyt suomen puolelta on alajärven rengashuolto 31/10,5-15 4kpl 592e ja tää 32x11,5-15 olisi niillä 4kpl 776e |
|
||||
|
||||
![]()
Vakioon ei mee millään, mulla on sporttimallissa alla 33 12.5 - 15, koria korotettu 65mm ja aika naftit on silti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Rupesin nyt vaihtamaan noita ja identtinen ongelma mullakin. Eli akselia jää niin paljon näkyviin ettei tässä mitkään simmit auta, myöskin mukana tullut lukkorengas on liian iso. Ratkaisitko miten tämän? Uskaltaisko tuolla ajaa ilman tuota lukkorengasta? Mekanismi kyllä tuntuis toimivan niinkuin pitääkin eikä akseli liiku edes-takaisin yhtään. Tuossa linkki vielä noihin napalukkoihin http://www.more4x4.eu/wheel-hubs-details/399.html |
|
|||
|
|||
![]()
Vastaan itse itelleni, eli kun akselia siivosi vanhoista vaseliineistä niin sieltähän paljastui toinen lukkorenkaan paikka paksummassa kohtaa akselissa. Tähän uusien napalukkojen mukana tullut lukkorengas kävi mainiosti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
myyt. FRONTERA | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 20.03.2007 22:15 | |
M: Frontera -92 | sam-o | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.06.2006 22:30 |
M: OPEL FRONTERA 2.4i -94 | Ansu | O/M/V Muut | 2 | 22.09.2005 12:18 |