![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() tän piän orkkiksen näkösenä ja MUSTANA! ![]() 2000kg saa vaan hinata eli hansun suzukia offi crossi kisoihi ![]() ja otteessahan on siis vaihtoehtonen rengas koko : 33" 12,5 - 15 + ja oli se kopan korotuski siel ![]() myynti esite vuodelta nakki: http://www.flickr.com/photos/37573576@N06/4068430128/
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
nonii nyt se on kotona!!!
![]() puol tuntia koitin elvyttää jakiksta mut ei ymmärrä mikä on ku keppi ei liiku ku pitkittäi 4low - vapaa..? jotekiiha se on jumis siirtäjät tai jtn.. no kulkiha se lyhkäsel puolellaki konnunsuolle! ![]() ![]() alku matkasta toppasin ku laturi ei ladannu mut wd40 pelasti ja johtoje nitkuttelu. samal huomasin et syyläri iha kylmä eli termari ei ollukkaa auennu mut seki korjaantu samointein ku koputteli vasaralla termarin koppaa. loppu matkast piti viel kiristää laturin hihnaa. eli onkelmitta tuli nyt kotia ![]() kimppa kuva piti heti ottaa lättiksestä ja tästä.. mikskäköhä tätä rupeis kutsumaa? ![]() ![]() YEAH! LÖÖRDI, LÖÖRDI!!! ![]() ![]() ![]() hieno patinoitunut pinssi! ![]() mut tää tarra on hienompi ku hävinny tuo keskenkasvune tuosta... ![]() Zarmo! cesesso? el allmost mexican vilttejä! ![]() muute näyttää hirmu viihtysältä. tääl on jotaki kummaa meneillää ku helmat on vissii jotai huonekalu putkee 2kpl selät vastakkai hitsattu+mustaa jesaria+saparo liimaa+pakkelia ![]() ![]() mut tää on kyl ihan hieno systeemi.. mut uusiks menee tuoki ![]() täs näkyy hyvin nuo leikellyt kaaret. kyllä se vaan on tästä kulmasti nätti! ![]() taitaapi mennä tän auto kanssa samalla konseptilla ku tuo lättä lava eli kaik puran atomeiks ja kattoo sit mitä siit syntyy. tälläseks sitä ei voi jättää. vakavasti harkitsen ainaki tuon korin korotuksen hävittämistä.. joteki ei vaa oikee sovi tuoho..? EDIT: siis alkuperäsen näkösenä säilyy.. puskurit yms.. ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 29.09.2012 15:46 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sivukuvast tuli ekana mieleen astetta rankempi raatokiito
![]() Johtuu varmaan tuost piitkäst takasivulasist.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]()
kyl tuo iha raato vankkurilta haisee sisältä!
mettää ei kerennykkä viel mut käytin hansun yhellä tuol paarilla. kone kyl käy iha helvetin nätisti! kylmän pupeltaa vähä mut tuo nyt on iha normal ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Voin suositella ostaa K-raudasta tms. litran pullo (= n. 6€) homepesua. Penkit ja matot irti ja tuota litkua pienellä lantrauksella puoleksi tunniksi muhimaan mattoon / mattoihin. Rasvatahroihin puolestaan jotain liuotinpesua. Sitten sopivasti hinkkausta juuriharjalla ja painepesuria perään. Lopuksi hyvä kuivatus ja vot, onhan raikas ja puhdas tuoksu!
Samalla kannattaa katsoa vuotaako kori mistään lattialle, eli eukko ulos vesiletku kouraan ja itse sisälle taskulampun kanssa. Näillä sateilla tosin ei taida tarvita edes sitä eukkoa... ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. Viimeksi muokannut WinChester : 01.10.2012 09:23 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tuota home mömmöä voiski kokeilla
![]() ![]() tänää siivosin koko hytin ja eihä tuos kopas oo matää missään!? on tuon joku näköjää iha oikeest joskus hitsaillu, kaik normi paikat ja vähä sielt sun täält. toki tää nyt oli silmämääräne tarkastelu. totuusha selviää vasta ku saan ton kopan irti rungosta ja hiekka kylpyyn ![]() orkkis varapyöräki näytti viel olevan matkassa lahjotan sen tuoho hansun "entisöimis" rojektiin ![]() pikkase aiheuttaa mietteitä tosiaan et mitä tästä ny tekis.. pään sisäisiä onttoja ajatuksia selvinpäin : -koppa pois ja puhallukseen. samal sit vaihtas nuo helmat ja korjais kaaret. ei muita modauksia koppaan. - runko atomeiks, puhallus, kuuma sinkki ja jotku kunnon maalit päälle. - koko sähkö järjestelmän totaali uusiminen mallia lättis jooppi - laveri + työ kalu laatikostoa taka konttiin, kuitenki sellai et taka penkki säilyy jos mahollista ![]() - joku sellanen safari mallin katto teline ja markiisit vai mitkä ne ny on ne rullattavat lerpat kahtapuolen siihe tellinkii, mukavampi leiriä pitää eikä tarvi notskilla 3e minimanin pressuja korventaa.. ![]() - JA jos tähän laittaski nuo sport-aali akselit.. ![]() pitääks tota perustella? ![]() offroad sleepperi ![]() ![]() ![]() - nii ja vinssin tai vinssit mahtus helpost upottaa sellai et niist ei näkys ku romi puskureis alumiin naru kidat.. emt. onks muita hyviä ehotuksia? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#7
|
||||
|
||||
![]()
hyvältä kuulostaa! Pysyykös tässä letkeet tulpan johdot?
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juo kaljaa ja rauhotu.
![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
no mut eikö tuast nimeks tulis hyvästi:
PoopJeep in the name of Lord - feat. GeTToTyTöT ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle. GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain! |
#12
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Jeep ISORY |
#13
|
||||
|
||||
![]()
lisää vaan nimi ehotuksia!!
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#14
|
||||
|
||||
![]()
ja missäs helvetissä sie oot luurannu? myö olla siuta tääl kaipailtu!
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vai oikeen itoli? ![]() ![]()
__________________
Jeep ISORY |
#16
|
||||
|
||||
![]()
__________________
*Cuisvis hominis est errare,nullius nisi insipientis in errore perseverare.* |
#17
|
||||
|
||||
![]()
täytyy kyl sanoa et on komee jeeppi vaikka omistankin +10 toyota lasit
![]()
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Voit käyttää mun autoo verrokkina niin saat 3500kg koukun...
|
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Wagoneerit on maahantuonti tyypätty maxs. 3500kg koukulle aikanaan. Cherokeet ei. Mulla oli 1640kg vetopaino cherossa. Wagoa ei voi suoraan käyttää verrokkina kun valmistetyyppäysnumeroissa eroa. Jos ois ollu kolme viimeistä numeroo samat mut ei(jotain tälläistä shaissee siinä oli pykälissä)( Mulla oli kaverin wagon rekisteriotteen kopio joka oli tyypätty 3500kg koukulle). Mutta ymmärtäväinen katsuri joka on myös autoharrastaja tajus et sama auto, valot vaan nurkissa erinlaiset. Perusteluksi vanhasta orginaali oopuksesta rungonmittataulukko kuvien kanssa, jossa viitattiin Wagoneer/Cherokee mittoihin et on samat rungot ja sit oli jarruista taulukko et on samat molemmissa. Nämä siis perusteluksi muutokselle AKEen. Ja isokoukku on nyt tosiasiaa!!
|
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän sinne mesen 603 tai mieluummin 606 on heitettävä
![]() |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ja tuoki on voinu olla joku hakkerointi juttu..? ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#25
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |