Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 26.09.2012, 18:23
L-Andy:n Avatar
L-Andy L-Andy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.11.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 180
Perusasetus

Jos nyt itse korjaa omaa autoa kokistölkeillä ja sikaliimalla ja vielä onnistuu kusettamaan katsuria siinä sivussa niin mikäs siinä, kunhan muistaa olla yksin autossa ja tiellä kun paikat pettää ja 120km/h vauhdilla ajaa tuonpuoleiseen. Mutta mistäs sen tietää milloin se tapahtuu...? Ja silloin onkin voinut tapahtua omistussuhteen muutoksia ja autossa istuu lapsia, tai tapahtumapaikka on keskellä kaupunkia tms... Eiköhän se on jokaisen autoilijan (ja varsinkin harrasteautoilijan) vastuulla pitää autot (ja varsinkin harrasteautot) siinä kunnossa että aikuisten oikeasti voi nauraa joka kerta kun hinausliikkeiden autot tulee vastaan uudella autolla lavetilla...? Katsurit auttaa varmaan tässä asiassa, kunhan ei kaverille vie leimattavaksi Mua ainakin vituttaisi aivan tautisesti jos mulle tapahtuisi vastaavaa, sen takia että on jäänyt sekä katsurilta että minulta huomaamatta.

Olen minäkin joskus itkenyt kun inssi ei ole ollut samaa mieltä kanssani autojeni kunnosta, ja siitä ääneen valittanut essonbaarissa. Mutta siitä huolimatta olen iloinen että katsurit ovat tarkkoja autoani läpikäydessään, koska se tarkoittaa viime kädessä sitä että minun ei tarvitse pelätä jokaista vastaan tulevaa katiskaa. En tosin vieläkään ole niiden kanssa samaa mieltä rengasasetuksien järkevyydestä, muutosprosenteista, korotusrajoituksista tai valosäännöistä, mutta mitä rautaan, pusliin ja jarruihin tulee olen katsurien puolella.


Sitä paitsi, näin yleisesti ottaen: Vuositarkastukseen on aina mukavampi mennä kun tietää että paikat ovat kunnossa, oli sitten kyse leimasta tai hammaslääkäristä...



Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..."

L200 -99 tai joku sellainen
Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di
EX - Land Rover D1 V8 A -96
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 26.09.2012, 18:30
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-Andy Näytä viesti
Jos nyt itse korjaa omaa autoa kokistölkeillä ja sikaliimalla ja vielä onnistuu kusettamaan katsuria siinä sivussa niin mikäs siinä....

---- paljon juttua....

Sitä paitsi, näin yleisesti ottaen: Vuositarkastukseen on aina mukavampi mennä kun tietää että paikat ovat kunnossa, oli sitten kyse leimasta tai hammaslääkäristä...



Andy
Totta turiset ja ihan samaa mieltä. Joskus tosissaa vituttaa jotkut pikkujutut, joita pitää käydä näyttää uudellee ku välil taas ihmettelee mite joku saa jotai rytökasoi läpi.

Mutta kyllä jarrut, tuennat ja valot tarttis olla kunnos.
Vaikka tosiaa, valosäännökset on iha perseest, mut tarkoitan iha näitä perusjuttui kuten vilkut ja jarruvalohommat ymym..

Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 26.09.2012, 20:28
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Tänään oli töissä Passatti mikä oli 14.9 käyny katsastuksessa.
Hylsy oli tullu oikeen puolen etualatukivarrenpallosta kun oli väljä.
Heti ku sain auton ylös ni huomasin et vasemmanpuolen etuiskarin alapään
kiinnitys pultti oli melkeen irti, mutteri oli pultin pääs enää parilla kierroksella.
Oli sen näkönen jengastaan et ollu pitemmän aikaa löysällä.
Aika puusilmä katsuri ollu taas .

Oisin laittanu kuvanki mut koneen ja kännyn väliin tuleva piuha piilottanu ittesä
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:37 (GMT +2).