Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 25.09.2012, 19:45
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Niin että oli hitsattu, massattu ja "laatta" oli jollain kiinnitetty? Pitäiskö kaikki hitsatut autot hylätä?
Miten/miksi se vetari oli lootasta karannut?
Tarviikos alkaa saivartelee?
"Kulkinetta oli hitsattu". Eli sitä on aika paljon hitsailtu monesta muusta paikasta. Päältä siisti, mutta lähes jokainen palkki käyty migillä läpi ainaki jossain määrin. pohjass jonkun tapainen raju massakerros, mutta tuossa kuvassa näkyvä musta tökötti repeämäkohdassa kun ei ole tuoretta massaa vaan nimenomaan sikakittii.
Säki varmaan ymmärrät että jos hitsataan, niin yleensä on tarkoituksena täyttää tai liittää rautaa (tai muuta metallia) pitävästi yhteen. Toki välillä ratkeaa, mutta kun hitsaaminen ja sikalla liimaaminen ei ainakaan mun oppien mukaan ole sama asia.
"Laatta" taas tässä kohtaa oli kovin hämäävä ilmaisu. Kyseessä on "paksumpi" pelti, jossa on kii apurungon/etukelkan/taimikälietukivarsihässäkän kiinnikkeet. Ja sen "laatan" pitäisi olla muun korirakenteen kanssa yhtä puuta. (Joo, joskus ovat pistehitseillä tms kii, mut eniveis..)

En mielestäni sanonu että kaikki hitsatut pitäis hylätä.

Ja se vetari kun pääsee ulos lootasta silloin jos pyörän napa pääsee karkaamaan kovin kauas laatikosta. Eli täs tapaukses kun kori on märäntyny, eikä alatukivarrelle enää jää tarkoituksenmukaista tehtävää jäljelle, ni tuppaa jostai vetari irtoamaan.

Viimeksi muokannut terppi : 25.09.2012 19:47
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 12:49 (GMT +2).