![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli äkkiä ajatellen kaikille kaikkea, ja monta kisaa = paljon kivaa kilpailijoille? Ja mönkkäreille kans -> paljon osallistujia jokaisessa kisassa! Viimeksi muokannut Paavo : 24.09.2012 19:40 Perustelu: muokkasin kun ajatus tarkentui, eikä ollut vielä uudempia postauksia. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ja traileri ym. kalustosiirrot sitten niin, ettei niistä tule turhaa kilvanajoa eikä hosumista ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
heleppo homma, kellokortti ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
käyttökelpoiselta, jos tosiaan halutaan varmistaa 100% (lue: mahdollisimman suuri) turvallisuus yleisillä teillä. Joka alueen traileriparkkiin vaan kellokalle joka laittaa kilpailijakorttiin ajan kun auto menee rastialueelle, ja toinen aika kun tulee sieltä pois. Sama heppu sit varmistaa että traikulla (tai kuorkin lavala jne.) oleva kilpuri on sitten varppina hyvin liinattu, ennenkuin yhdistelmä saa poistua parkkipaikalta yleiselle tielle. Miinuksena tietysti se yx "ylimääräinen" heppu per alue, ja lievä lisälaskenta niistä aikaleimoista. -Paavo |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kuullostaa ihan järjettömältä perustaa uusi cuppi ja erilliset kisat.
Lisää luokkia vaan jo olemassa olevaan cuppiin.... Toki mää mistään mitää älyä kun ei oo kilpuriakaan enää...toistaiseksi...
__________________
- eskimo kaenuusta |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
että ajellaan nyt kausi 2013,ja katellaan sitte... |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Vieläkin mietin niitä traileriparkkeja joka kisan jokaisella (?) ajoalueella...
Jos ei oo mahdollisuutta tehdä varmasti kaikille riittävän isoa parkkipaikkaa, niin 1) jokaiselle (?) ajoalueelle on "traikkurajoitus", eli ko. ajoalueella saa olla korkeintaan X kappaletta trailereita (kuorma-autoja jne. kuljetuskalustoa), jolloin trailerilla autoaan kuskaavat joutuvat odottamaan tai etsiytymään muille ajoalueille. 2) kilpuri pitää purkaa pois sillä parkkipaikalla, ja siirtää traileri isomalle alueelle pois ajoalueen vierestä; edellyttää siis sopivalla kortilla (pikku-e, C, C1E/D1E tai E kaluston laadusta riippuen) varustettua huoltomistä. melko hankala vaihtoehto sellaisille tiimeille joilla ei ole huoltoa. Ja kun kilpuri on tulossa pois rastialueelta traikku tulee sitä noutamaan (max odotusaika X minsaa tai joutuu tarvittaessa antamaan paikkansa muille alueelle tulijoille). Kakkosta voisi lieventää sillä että huollottamalla autokunnalla on etuottooikeis niihin traileriparkkipaikkoihin ajoalueiden vieressä, mun onko tää sit hyvä/tasa-arvoinen kaikille en tiedä. Jos yleiselle tielle ei pääse kuin rekisteriotteen renkain niin tailerikuljetusta tarvitsevia kilpureita on PALJON, joku vois ehkä tietääkin jääkö yhtään autoa edes orkkikseen jotka on kisakunnossa 100% ja täysin katsastuskunnossa (renkaat, levikkeet, ihan kaikki). Ykköstä vois lieventää reaaliaikaisella parkkipaikkatilanteen seurannalla, esim. joka hetki ajan tasalla oleva nettisivu, missä näkyy minkä verran kunkin ajo-alueen parkkiksella on tilaa. Ja ne kilpailijat joilla ei (muka) oo nettiyhteyttä kisan aikana vois sit soitella kisatoimistoon. -Paavo Viimeksi muokannut Paavo : 24.09.2012 21:00 Perustelu: typoja |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Järjetöntä mielestäni alkaa kilpailevaa cuppi sarjaa tuottamaan. Eiköhän yhteisymmärrystä olisi vielä mahdollista saavuttaa vanhan ja uuden sarjan välillä. Jotain ratkasuja voisi olla että protoluokka pois ja sen tilalle tää traileriluokka. Heti paljon vähemmän ongelmia järjestää parkkeerausta ajoalueiden läheisyydessä, tosin ei hyvin mutkatonta sekään. Alueita voisi vaikka rajata ettei protojen tarttisi joka alueella päästä käymään jos sinne ei ole mahdollista järjestää kunnon parkkitiloja. Tai joillekin alueille olisi omia sisääntulo rasteja, (kenties helpompia reittejä, mutta huonompien parkkiyhteyksien äärellä.) muille luokille. Pähkinänkuoressa: kisat kuten nytkin ja sinne minne on mahdollista järkevästi toteuttaa trailerisiirrot niin ottais ne käyttöön. Jossain kisoissa voinee esim rajoittaa protojen määrän. Tämmöisiä ajatuksia muutaman vuoden kisoja harvakseltaan kiertäneeltä tiimin nörtiltä.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistus cupin säännöt kaudelle 2013 | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 251 | 23.09.2013 16:44 |
Myyty Modiluokan Suzuki Samurai 1.9td | make-lj | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 05.08.2013 01:38 |
Uusi Offroad portaali kaipaa tuottajia | Flash | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 03.12.2006 20:29 |
Paras NHL siirto kaudelle 05-06 | SamppaKoti | Jääkiekko | 13 | 15.09.2005 14:06 |
Sääntömuutokset kaudelle 2002-2003 | reindeer | Salibandy | 0 | 24.06.2002 15:40 |