![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Kyllähän Kasari on ainoa joka on uskaltanut nousta niitä vastaan. Mulla on montakin omakohtaista kokemusta 2000-luvun puolivälistä Turkulaisten "hyvä veli" järjestelyistä ja kotiinpäin vetämisestä.Eipä tuo tilanne ole näköjään miksikään muuttunut minun kilpailutauon aikana.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Sää ainaskin voitat ajamalla! Onnea vielä kerran |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nooh...
![]() Kysynpä minäkin.. Mites renkaat ja vanteet menee kyseisessä luokassa sääntöjen mukaan...?? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuossa ote rengas/vannesäännöstä (jotka löytyy www.eurotrial.org) 3.5.6 Wheels 3.5.6.1 Tire The maximum size of tires is 900 x 320 mm. Max. depth of the tire pattern is 20 mm, measure point is in the middle of the profile. With remoulded tires the tread depth may be maximally 20 mm, measure point is in the middle of the profile. The maximum of allowed tire types are Mud-terrain-profiles (MT-The use of competition tires like nops, “alligator”,” Super-cross”, chains, spikes or tires of other means are not allowed. The mounting of dual tires is not permitted. If there are doubts about the profile, the Eurotrialcommittee must decide. The recutting of the tires-profile is not allowed. (so far refused tires see ANNEX 3.3). 3.5.6.2 Rim Free of choice. Maximum 18”. (diameter, wideness and insertion depth). Track widening/wheel spacers are allowed. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Translate in SUOMI... Pleas... ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuntisitko kilpailijana olevasi hieman hukassa,jos tuomaristo toisi sulle eteen tuollaisen tekstin ja sanoisi että autosi ei ole noitten sääntöjen mukainen?
![]() Kasarin Suzukin 33x10.5x15 BF Goodrich Mud Terrain KM2 rengas ja beadlock vanne on nykyään sääntöjen mukainen Stanuissa,sitä varmaan halusit tietää? |
#8
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Harbor Cruisersien Turun alueen mafia piti huolen että Lopellakin kilpurit peloissaan polttoleikattiin palasiksi ja muutettiin vesikulkuneuvoiksi
![]() Kerros muutama esimerkki, nyt kun otit asian esille?
__________________
Harbor Cruisers |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Kerrotaan nyt yksi esimerkki Skandinavian Open Turku Urusvuori (muistaakseni) 2006 Stanuissa ajanut Kirsiaho läksi jyrkälle jaksolle,jota ei päässyt ylös.Peruutti takaisin yli lähtölinjan.Huusi rinteessä olleelle jaksotuomarille "joko on täydet?" johon jaksotuomari vastasi "tule hakemaan".Kirsiaho läksi uudelleen jaksolle ja tällä kertaa pääsi rinteen ylös.Tästä jaksosta tuli virhepisteinä vain peruutus/peruutukset ja lähtölinjan yli peruutusta ei noteerattu millään tavalla.Kysyin jakson lähdössä olleelta apulais jaksotuomarilta ylittikö Kirsiaho peruuttessaan lähtölinjan.Jaksotuomarin vastaus oli että ylitti. Mainitsin asiasta kilpailunjohtajalle (Kirsiahon seurakaveri?) joka läksi tarkistamaan asiaa ko.jaksotuomarilta.Tuli hetken päästä takaisin ja mutisi jaksotuomarin kertoneen että lähtölinjan ylitys peruuttamalla oli tapahtunut.Mainitsin tässä yhteydessä kilpailun johtajalle,että en lähde tekemään asiasta protestia,koska se ei minun sijoitusta nosta palkintopallille. Kumma kun silloin Turussa ei kilpailun johto puuttunut tälläiseen myönnettyyn jaksotuomarin virheeseen ja samana vuonna Huhmarin kisassa minulle ja Kasarille annettiin tuomariston päätöksellä (ilman protestia) täydet virhepisteet yhdelle jaksolle porttivirheestä,jota jaksotuomari ei ollut havainnut. Ja sitten nämä luokkasääntöjen vastaiset muutokset RJ Cobrassa,jaksojen suunnittelussa/rakentamisessa mukana olo ja kilpailu seuraavana päivänä niillä radoilla...onhan näitä ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Noo ei kai ny aina kannata kaivella vanhoja ja pistellä tikulla silmään koko loppuelämää. Viimekädessä vastuu on autolla kilpailevilla henkilöillä ja jos on jotakin likellä sääntöjen "rajapintaa" sen kaiketi voi edelleenkin etukäteen selvittää ja hyväksyttää ? Varsinkin jos on jo enemmän kilpailutoimintaa harjoittanut autokunta =) ensikertalaisella siellä HS ryhmässä on vapaampaa kokeilla kilpailemista yms.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nordic Trial | Saija | Tapahtumat | 188 | 21.10.2017 21:09 |
Onko OFF ROAD trial-kilpailijoita 2012 | RJCOBRA | Tapahtumat | 51 | 28.05.2012 19:49 |
PERUTTU! 4x4 Jamboree ja Nordic trial "rakka race" 5.-8.7.2012 PERUTTU! | Team Lypsikki | Tapahtumat | 67 | 20.02.2012 22:18 |
Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
Nordic trial | Junde | Tapahtumat | 2 | 30.08.2010 10:38 |