![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eiköhän toi kelluis koppa päälläkin? Näytti ainaki siltä että pari ukkoo = 200 kg olis kantanu vielä ja se loppukoppa paina varmaan ku reilun 100 kg.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Foffipelistä laparenkaat ja uistelutelineet taakse. Hmm tarviiko tuo muuten rekistöröidä veneeksi ? siinähän on 25hv rajana
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja jos se on vene, niin saako sillä ajaa missä vaan ykkös promillessa ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
eissss
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Äkkiseltään veikkaisin että on jopa suotavaa että tollasella sussukilla ajellessa on se ykkös promille päällänsä
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mitäs jos tuohon seuraavaks laittais siivet niin sais tollasen maalla merellä ilmassa laitoksen, olis varmasti ensimmäinen maailmassa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut jos nyt pysyis vaan maalla ja vesillä.....ainaki toistaseks![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#8
|
|||
|
|||
Täältä löytyy lisää houkutuksiaLainaus:
http://www.watercar.com/
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lappeenrannan kaljakellunta 2012, photo by J.Jukkala |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Suzy on nyt pihatallissa odottelemassa. Eli pitäs ensin saada Swamp Jumper pyörilleen ja ajokuntoon ![]() ![]() , että sais Suzyn lämpöiseen sisätilaan työn alle.....saattaa olla kevät aurinko jo korkealla, kun tää jatkuu
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Mitäs tuota noinniii.......onks olemassa jotain automaattilaatikkoa, joka sopiis tohon suikan moottorin perään kohtuu helpolla? Tai mieluiten ihan "bolt on"
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Opelin vanha automaattiloota, a-sarjan omegoissa oli esim.
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Startti ei ollu tykänny uimisesta. Tai siis hiilet jumitti, ei sen pahempaa onneks. Eli jos jatkossa tulee enempikin järvessä ajelua, niin pitää varmaan porailla startin päätykappaleeseen jollekkin vedenpoisto tulpille reiät, että saa sen kuivatettua ajon jälkeen. Mutta juu kyllä se käymäänkin lähti, kun sai startin nippuun.
Sit alko kammo homma.......eli jäisen lumen ja jäänkin hakkaaminen irti tallin ovien takaa!! Ihan pari kertaa tuli kirottua taas talvea . Lopulta ovet sai auki ja Suzy pihalle.Perissä ei ole öljyä, kun laskin ne pois syksyllä ennen pakkasia. Oli pieni epäilys, että öljyjen seassa vois olla vettä. Noh kai sillä pienen testin voi ilman öljyjäkin koittaa? Rengaspaineet....lasketaan matalemmaks. Venttiili pois ja odottamaan, että renkaat kyljet alkaa pullistuun.............jaa nyt ei kuulu venttiilistä enään oikeastaan mitään, mutta eipä silti renkaat painunu, eli tuolla painolla ja pakkas kelissä ei tarvii 39,5" renkaissa olla ilmaa ollenkaan ja siltikään ne ei jousta. Pieni testi ja paskat.....ei mee Suomalaiseen hankeen tai siis ei pysy hangen päällä ![]() Pitäs olla paaaljon pehmeämmät renkaat sitä varten ja varmaan isommatkin luulisin. Eli testi suoritettu ja suikkeli takas talliin odotteleen vesien sulamista.
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
suosittelen
__________________
2X suzuki sj410 -83 |