Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.09.2012, 16:15
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Perusasetus

Mitäs muuten onks tiatoo, että onko Ahvenistolla Stadion Trial 2012 vaiko ei????

Tietäs vaan, että pitäskö alkaa etsiin Muta Krui$erin korjailulle aikaa, vai saako ottaa rennosti?

Vastaa lainaten
Vanha 07.09.2012, 17:07
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Perusasetus

epävarma huhu, mutta taidat saaha ottaa rennosti
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vanha 07.09.2012, 18:08
Masi Masi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Hämeenlinna, .
Perusasetus

Näin olen kuullut ettei tänä vuonna järjestetä
Vastaa lainaten
Vanha 07.09.2012, 18:36
TERO77 TERO77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 08.09.11
Sijainti: Hämeenlinna
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mitäs muuten onks tiatoo, että onko Ahvenistolla Stadion Trial 2012 vaiko ei????

Tietäs vaan, että pitäskö alkaa etsiin Muta Krui$erin korjailulle aikaa, vai saako ottaa rennosti?
Juu ei tartte ei ku ei löytynny paikallisista mac miehistä yhteistä säveltä hommaan. Ensivuodeksi on aie sopimus ahveniston ua:n kans, mutta se vaatii mad mooce rasinkin mukana oloa eli yxs kilapilujohtaja.yxs ratamestaaja, yxs kilapilaidioottien yhdyntä henkilöllö ja kilapillu.. oho eiku sihteerin . kaiken muun vois aau hoitaa. ja varmaanki radanrakennusporukkaa tarttis ainakin offareista mukaan, mutt heillä on kans koneyrittäjlä ja yms nii ja eihän aau:lla oo tietysti ratapaaviakaan, Mutta kunhan asennan tossa vuuen vaihteessa mad moosen ja ahveniston aau;n samaan tilaan ja päästän ulos vasta ku kisa on jo melkein järjestetty nii eiköhän se siit- ON VAAN MULLA NIIN PERKELEEN PAHA FIILIS KU KISAA EI OLE (idean ihan oikee isi) Ja on totta etten oo itse ollut aktiivisesti asiaa ollut ajamassa mutta niinku moni tietääkin olen itsestäni riippumattomasta syystä nytkin kuukauden kuntoutusjaksolla aivovammaliiton käpylän kuntoutuskeskus/sairaalassa, SYYNÄ ERITYISEN LAAJA-ALAINEN JA VAIKEASTI HALLITTAVA AIVORUNGON VAMMA,SEKÄ HERMOJUURITASON REPEÄMÄ/RETKAHDUS VAMMA, JOKA VÄLILLÄ HALVAANNUTTAA,välillä olen tajuttomana pitkiäkin aikoja ja muutenkin kalsarit hiertää. Tässä on tämän hetken tilanteeni ja jos oisin pystynyt niin olisin järkännyt nämä seurat yhteen jo aiemmin. kartturin paikalla olen vilä voinut hetkittäin istua, mutta tulevaisuus näyttää loppuuko sekin...

JA NYT TÄRKEÄ MASI ELI MIKA HAAVISTO EIKÄ JARE LOPEN IHME AUTOILEVALLE SUOMEN SIENESTYSPORUKALLE OLE TÄTÄ AIHEUTTANUT SIIS HUOMMMM MASI JA JARE EI OLE AIHEUTTANUT TÄTÄ NIIN KUIN MINULTA TÄSSÄ KYSELTIIN JA LÄHES VARMANA TODETTIIN. ÄLKÄÄ S...TANA LEVITELKÖ JUTTUJA MILLÄ EI OLE PERÄÄ!!!!

JA JOS TÄMÄN VAMMAN AIHEUTTAJALLA TAI EPÄILIJÖILLÄJOILLA ON PAREMPAA TIETOA KUN MINULLA JA ON MUNAA NIIN HE VAIKKA SITTEN ITSE KERTOVAT MITÄ OVAT TEHNEET...Minä sitä en ala kertomaan mutta en halua kuulla paskaakaan, enkä syytöksiä että on minun syy, että apparalla ei ole kisaa OLEN JO MIELESTÄNI TARPEEKSI KÄRSINYT TÄSTÄ PASKASTA...:mad :
Vastaa lainaten
Vanha 08.09.2012, 18:24
PikkuMyy:n Avatar
PikkuMyy PikkuMyy ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.10.06
Sijainti: Janakkala, Finland.
Perusasetus

Se mitä on tapahtunut niin sitä ei tarvii ruotia täällä eikä hakea syyllistä koska se mitä tapahtui oli vahinko eikä tahallinen teko. Elämä menee niillä eväillä eteenpäin mitä nyt on vaikka epätoivo iskeekin voimalla niin silti on mahdollisuuksia elämässä aina johonkin.
Hyvä jos Ahveniston Trial kisat toteutuu jos ei tänä vuonna niin ensi vuonna ehkä, se kun vaatii paljon duunia ja vapaaehtoisia on vähän sitä hommaa toteuttamassa. Niin se vaan menee.
Vastaa lainaten
Vanha 08.09.2012, 18:29
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Perusasetus

Useamman vuoden olen ollut tekemässä jaksoja monen muun kanssa, olisin ollut tänäkin vuonna mutta nyt näin ja ensi vuonna uusin eväin.
Vastaa lainaten
Vanha 08.09.2012, 18:12
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti

Stadion Trial 2012 -tapahtumaa ei valitettavasti järjestetä tänä vuonna. Maastoautoclubi Ry:llä ei ole riittävästi resursseja tapahtuman toteuttamiseksi. Pahoittelen ettemme ole asiasta aiemmin tiedottaneet.

MAC Ry:n hallituksen puolesta,

t.
Hannes Kauppinen, a.k.a. WinChester
Rahastonhoitaja / Sihteeri
MAC Ry

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
maailmanloppu 2012 HV Chit-Chat 5 18.01.2009 14:30
TRIAL KISAT 2008 Tapahtumat 0 25.09.2007 10:28
Trial CUP kisat kaudelle 2007???? Jare Tapahtumat 13 25.11.2006 11:20
trial-kisat Tapahtumat 3 17.10.2003 18:30
Tallinnan Laululavan trial -kisat 15.2.2003 imported_offroadjouni Tapahtumat 0 15.01.2003 19:03

Sivu luotu: 19:02 (GMT +2).