Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 06.09.2012, 14:55
Juselan Juselan ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 27.05.12
Sijainti: suomi
Viestit: 2
Perusasetus

Nostetaampa vanhaa ketjua. Ittellä 1.6 16v -95 vitara juonittelee myös tyhjäkäynnin ja päästöjen kanssa. Sain katsastuksesta läpi kun irroitin polttoaineen paineensäätimeltä tuon alipaineletkun -> moottori sai sen kautta tarpeeksi ilmaa ja arvot oli kohdallaan. Samoin tyhjäkäynti on ohjearvon mukainen 800rpm. Nyt tosin pöläyttää melko savut kun lyö käyntiin, vissiin polttoaineen paineet päin seiniä.

Eli kone ei saa tarpeeksi ilmaa ja seos on vissiin siitä syystä viturallaan. Irroitin tuon kuvassa aikaisemmassakin kuvassa näkyvän tyhjäkäyntisäätimen ja kara siellä sisällä kyllä liikkuu kevyesti mutta kovin vähän, about 2mm kun meisselillä liikuttelee, onko se tarpeeksi?? Vai kuuluisiko se avautua koko tuon reijän mitalta mistä kara näkyy? Tämä tyhjäkäyntisäätimen vika on vissiin aika tyypillinen näissä, onko tietoa onko varaosa kallis?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Suzuki Vitara AVO -90 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 21.08.2009 19:19
m: suzuki vitara 4x4 1.6i toyotahilux O/M/V Ajoneuvot 0 15.04.2008 20:44
M: Suzuki vitara/grand vitara "levikkeet" rocky4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 14.04.2007 18:07
O: Suzuki Vitaran -94 kansi 1,6l 16valve hector O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.12.2006 13:13
M -suzuki sj & vitara jami63 O/M/V Muut 0 21.09.2004 11:55


Sivu luotu: 18:42 (GMT +2).