Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.09.2012, 17:01
TOYBOY:n Avatar
TOYBOY TOYBOY ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.12.09
Sijainti: Järvenpää
Viestit: 88
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulu Näytä viesti
http://www.cruisingnight.tk/index.ph...=544&Itemid=49 loppupäästä löytyy tallenetta..tippu vaan ahdot nii ei jaksannu nelosella kuopia enää..
Anteeksi nyt ot, mutta saisko tästä hiluxista vähä lisä infoo kun tuntui aika "eloisalta" laitteelta sunnuntaina aamupäivällä lahden moottoritiellä.
T. sinisen farkku volvon kuljettaja

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.09.2012, 20:24
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus


Putki on lyhyt, muta käyttöön soppeli, voi olla että pitää tehdä johdoille hiukan suojaa kun tuon röörin yli kuljetan johtonippua
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.12.2012, 21:54
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Mikäs toi ahdistin on nimeltään?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.12.2012, 22:23
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

kkk k16 muistaakseni, mercedeksen työkoneen ahdin, olikohan om64jotain
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.12.2012, 22:27
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Oli hyvä sivuprofiilikuva niin ei voinut vastustaa kiusausta...

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.12.2012, 23:05
JSJ:n Avatar
JSJ JSJ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Raahe, Finland.
Viestit: 232
Perusasetus

Itse olen ottanut hukkaportille ja mittareille aina paineet vasta imusarjalta tulee ainakin todellinen paine käyttöön nimimerkillä yhden baarin jälkeen hauskuus vasta alkaa
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.12.2012, 23:25
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JariKoo Näytä viesti
Oli hyvä sivuprofiilikuva niin ei voinut vastustaa kiusausta...

Mitä täs pitäis näkyä? Joku kuva näemmä liitetty mut ei näy.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.12.2012, 23:49
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Viestit: 213
Perusasetus

Jokohan nyt? Pieni fixaus auton ulkonäköön...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 02:34 (GMT +2).