Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.08.2012, 08:07
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.391
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Kysyjän kumivaihtoehdoista Bridge on parempi, ei tosin dramaattisesti
Bridge ei mene mutteriksi seisoessaan, ehkä hivenen suuntavakaampi tiellä?


Lopuksi kiellän kaiken ja sanon että molemmat ovat hyviä yleisrenkaita.

Vaikka kiellätkin kaiken ...onko tuosta "mutteriksi" menemisestä kokemusta BF AT:n kanssa? Ja jos on, miten pitkä seisonta alkaa jättämään merkkejä?

Kaitsu

__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 29.08.2012, 15:32
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Vaikka kiellätkin kaiken ...onko tuosta "mutteriksi" menemisestä kokemusta BF AT:n kanssa? Ja jos on, miten pitkä seisonta alkaa jättämään merkkejä?

Kaitsu
On, mutta lähinnä talvella. Pakkasella alkumatkalla tuntuu pieni "soikeus", pidempään seisoneista BF:n renkaista ei ole tuntumaa. Mielikuva on että soikeus häviää nopeasti, pikku seikka toki mutta ainakaan Rangen alla noi Bridget ei tunnu soikeilta edes alkumetreillä.

Viime talvena ajoin hetkisen BFG A/t:lla, vuosien Bridgeillä ajon jälkeen eron huomasi selvästi.
BFG on huomattavasti liukkaampi, hetikohta vaihto takas Bridgeen vahvisti näkemystä. Tilanne oli oivallinen vertailuun koska renkaat vaihtuivat ~kk:n sisällä Bridge -> BFG -> Bridge, eikä niihin ehtinyt vielä turtua. Vierintävastuksessa on myös selkeä ero Bridgen hyväksi.

Ihan ok kumeja molemmat, mutta jos valita saa niin oma valinta (ympärivuotiseen ajoon) on Bridge.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 29.08.2012, 19:33
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

mulla oli joskus continental cross contact at:t oli kokoa 33-12.5-15 minusta oli tieajoon aika mukavat hiljaiset ja talvella pitävät. metsässä ei oikein kokemusta. enkä tiijä miten tänäpäivänä saatavuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ 40 renkaista elhapero Tekniikka & Jutustelu 24 04.11.2011 00:01
Ostettu 235/75-15 tai 30x9.5-15 Mud Terrain/All Terrain tyyppiset renkaat Paskarottelo O/M/V Renkaat ja vanteet 8 28.07.2010 10:07
HJ:n renkaista landruiseri Tekniikka & Jutustelu 8 08.09.2009 14:32
renkaista bulldozer Tekniikka & Jutustelu 17 24.06.2009 19:50
all-terrain renkaista Tekniikka & Jutustelu 40 17.02.2006 23:34


Sivu luotu: 03:27 (GMT +2).