Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1051  
Vanha 12.08.2012, 01:48
Hek0 Hek0 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.10.10
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 136
Perusasetus

Moro,

huomasin tuossa 3"-korotuksen laitettuani, jotta LN-65 Hiluxi kaipaisi pitemmät iskarit. Olisiko kellään vinkkejä joko nos-osista (esim.oliko jonkun landcruiserin iskarit sopivat, HJ60?), tai esim. rancheron iskareista jotka sopisivat ko.autoon.?

Viimeksi muokannut Hek0 : 12.08.2012 11:00
Vastaa lainaten
  #1052  
Vanha 12.08.2012, 17:59
JuuPeri:n Avatar
JuuPeri JuuPeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.01.07
Sijainti: Vihanti
Viestit: 620
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hek0 Näytä viesti
Moro,

huomasin tuossa 3"-korotuksen laitettuani, jotta LN-65 Hiluxi kaipaisi pitemmät iskarit. Olisiko kellään vinkkejä joko nos-osista (esim.oliko jonkun landcruiserin iskarit sopivat, HJ60?), tai esim. rancheron iskareista jotka sopisivat ko.autoon.?
omaani laitoin hj60:sen etuiskarit eteen. tein tosin alakiinnikkeet uudet. ku hojosa 16mm tappi alapääsä. oisko 10 cm pitemmät ollu ku hilun.
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel
Vastaa lainaten
  #1053  
Vanha 14.08.2012, 08:21
mikko-sika:n Avatar
mikko-sika mikko-sika ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 30.07.05
Sijainti: ruukki, Siikajoki.
Viestit: 26
Perusasetus

mitkä laatikot passaa ln46 malliin?käykö esim.takapotkusen laatikko? ja jos jollakin olis myytävänä laatikko,niin voipi laitella yv.
Vastaa lainaten
  #1054  
Vanha 14.08.2012, 12:33
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

Kaaviota tai selkeitä asennus ohjeita...


Eli hiluksissa paikoillaan Nissan vaneten 90A laturi ja piuhoja jää "reilusti" yli (hiilisillan liitin mainitakseni) entisestä... Laturissa sisäinen jännitteensäädin ja nyt haeskellaan asennus kaaviota että saadaan sähköt kulkemaan OIKEIN ilman jouluvalo efektejä tahi muita oikosulkuja... Puhelinta on käytetty ja yv:täkin viskottu vielä vaan ei oikeaa vastausta tullut... Jotain infoa jos jollain asiasta tietävällä jos on viskata niin mielellään otan vastaan... Virta entisestä oli vedetty suoraan akunkenkään ja ilmeisemmin merkkivalopiuha oli se toinen vaalea joka menee L muotoisen boksin alle piuhanivaskaan. lopuille tarviis saada paikkaa jotta olisi siis oikein kaikki. Toivottavasti tuli ymmärettävällä tavalla...
Vastaa lainaten
  #1055  
Vanha 14.08.2012, 13:39
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikko-sika Näytä viesti
mitkä laatikot passaa ln46 malliin?käykö esim.takapotkusen laatikko?
http://forums.offipalsta.com/showthr...aveto+laatikko Tuolla oli ainakin jotain viittauksia nelivedon ja takavedon laatikoiden välisiin risteytyksiin. Ja äkkiseltäänhän homma toimii niin, että samassa mallisarjassa takavedon ja nelivedon päävaihteiston sisukset on samaa tavaraa.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1056  
Vanha 14.08.2012, 22:30
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Itseäni oikaisten.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
http://forums.offipalsta.com/showthr...aveto+laatikko Tuolla oli ainakin jotain viittauksia nelivedon ja takavedon laatikoiden välisiin risteytyksiin. Ja äkkiseltäänhän homma toimii niin, että samassa mallisarjassa takavedon ja nelivedon päävaihteiston sisukset on samaa tavaraa.
Tos vanhas topikis oli väärää tietoa itsenikin väittämänä sekä muidenki. Tost risteytyksestä oot osittain oikeessakin,esin rautakuoristen hiluksien ja hiasejen sisukset käy ristiin tietyin edellytyksin. Paremman laatikon saat ln65 tai 110 koppasesta vaik onkin eripituinen paketti. Ottaen kardaanit ln65 ni käy kait bolt on koko paketti ja on vahvempi kuin ln46 laatikot.
Vastaa lainaten
  #1057  
Vanha 18.08.2012, 21:06
Duell Duell ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.10.08
Sijainti: Pihassa
Viestit: 22
Perusasetus

Laitetaanpa tänne kysymystä. Onko kukaan vaihtanut LN110 Hiluxiin HJ61.n akseleita. Saako leimalle? Autolla ajetaan paljon työajoa ja välillä leikitään metässä. Alkaa jo pikkuhiljaa tympäsemään korjailla noita periä ja "erillisjousitus" on suoraan sanottuna surkea maastossa.
Vastaa lainaten
  #1058  
Vanha 19.08.2012, 22:59
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Saa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duell Näytä viesti
Laitetaanpa tänne kysymystä. Onko kukaan vaihtanut LN110 Hiluxiin HJ61.n akseleita. Saako leimalle? Autolla ajetaan paljon työajoa ja välillä leikitään metässä. Alkaa jo pikkuhiljaa tympäsemään korjailla noita periä ja "erillisjousitus" on suoraan sanottuna surkea maastossa.
Onnistuu leimallekin,vertailumalliksi ln105 ja sit paperit akselimassoista et vaihdokeissa on kestoa riittävästi,sit jotku paperit tukivarsista/jousituksen osista ja ohjaus onnistuu esim. TGn histeer varsilla suoraan omalla simpukalla. Toisaalta kun teet kerran kunnolla ne perät ni ei tarvi tehä usein,en tiedä oikeastaan yhtään tapausta et olis saatu hiluksin periä rikki ilman et olis ajettu puol miljoonaa ja sit rääkätty paskaks,tai ajettu kuivana tai ajettu kartaanin laippa kiveen ja sit pinionin laakerit paskaks jne. Sikäli HJn perissä on sama homma et jos ei o kunnossa ni ei kestä,ja murrokset on samat kaikissa tojotissa,vetaritkin on melko samat. Retkukeula on tosin huono joustamaan ja onpa murroksiakin hajonnut,jos maavarakin on retkulla parempi. Jos jäykkä akselista halajaa ni vanhemman LJn etuakseli ja tuenta ni ei tarvis vaihtaa taka-akselia ja välitykset löytyis LJstä tai vanhemmasta hiluksista(4.88) kun HJssä on 3.7 eli menis entistä harvemmaks=ei hyvä.
Vastaa lainaten
  #1059  
Vanha 20.08.2012, 08:51
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Question

Hilux laiskuus vika vai ominaisuus ?


LN110 2L koneellinen Hilux on mielestäni hiukka laiskanoloinen (ei yhtä laiska kuin kuljettajansa). Mittarissa on vasta 346tkm. En tiedä onko koneelle tehty jotain, mutta ei pulputa paisarissa, ei mee öljyt ja veet sekaisin. Starttaa heti, ei kolise missään. Kuorma päällä ei kiihdy mihinkään. Tää ei siis ole rikki, mutta jos haluaisi lisää kiihtyvyyttä, niin mitä pitäisi tehdä? Turbon lisäys tai joku muu kone ei olisi nyt ihan ekana mielessä. Tartteeks avata koppa ja vaihtaa jotain ? Onko jotain helppoa keinoa lisätä koneeseen puhtia ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1060  
Vanha 20.08.2012, 13:59
pete84 pete84 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.12.10
Sijainti: viitasaari
Viestit: 128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
LN110 2L koneellinen Hilux on mielestäni hiukka laiskanoloinen (ei yhtä laiska kuin kuljettajansa). Mittarissa on vasta 346tkm. En tiedä onko koneelle tehty jotain, mutta ei pulputa paisarissa, ei mee öljyt ja veet sekaisin. Starttaa heti, ei kolise missään. Kuorma päällä ei kiihdy mihinkään. Tää ei siis ole rikki, mutta jos haluaisi lisää kiihtyvyyttä, niin mitä pitäisi tehdä? Turbon lisäys tai joku muu kone ei olisi nyt ihan ekana mielessä. Tartteeks avata koppa ja vaihtaa jotain ? Onko jotain helppoa keinoa lisätä koneeseen puhtia ?
syöttöruuvia kirraamalla jos ei vielä koskettu saa hieman lisää einyt hirveitä
Vastaa lainaten
  #1061  
Vanha 21.08.2012, 07:27
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pete84 Näytä viesti
syöttöruuvia kirraamalla jos ei vielä koskettu saa hieman lisää einyt hirveitä
juu, mä kun en ole mikään moottorimies, niin en uskalla tuohon pumppuun koskea ollenkaan. Häviää vielä viimeisetkin kilowatit.

Olsiko venttiili / männänrengasremontti oikea tie palauttaa tuo 2L takaisin iskuun ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1062  
Vanha 21.08.2012, 07:41
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Laiskahan toi turboton on kun normikunnossa tuo turbollinenkaan ei mikään tykki ole.
Kuormaa vielä jos laittaa niin onhan tuollainen ahtamaton kyykyssä.
Syöttöruuvilla saa tuohon turbottomaan kulutusta ja savua lisää, ei juurikaan muuta.
Turbolla tuohon saa sitten lisää pikkuisen, pumppua joutuu hieman rukkaamaan jos haluaa muutakin kun tuon pikkuisen.
Vastaa lainaten
  #1063  
Vanha 21.08.2012, 13:24
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Siinähän on ne julmat 65 heppaa et ei se oo uutenakaa mikää raketti ollu. Turbolla saa vähän lisää happea, mutta kannattaako vaivautua? Jos oikeesti tartteis lisää vääntöä niin pitäis saada suoraan isompi kone tohon. Parhaitenhan se mylly kestää kun se pidetään mahdollisimman alkuperäisenä, eikä tossa 350tkm kohdilla pitäis vielä mitään erikoisia remontteja olla edessä.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #1064  
Vanha 21.08.2012, 14:18
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Siinähän on ne julmat 65 heppaa et ei se oo uutenakaa mikää raketti ollu. Turbolla saa vähän lisää happea, mutta kannattaako vaivautua? Jos oikeesti tartteis lisää vääntöä niin pitäis saada suoraan isompi kone tohon. Parhaitenhan se mylly kestää kun se pidetään mahdollisimman alkuperäisenä, eikä tossa 350tkm kohdilla pitäis vielä mitään erikoisia remontteja olla edessä.
Kiitos,

Ote mainostaa, että on mahtavat 79 hevosvoimaa mutta voi olla, että osa on jo karannutkin. Ajattelin pitää ihan alkuperäisenä, ei mulla oikein riitä osaaminen; ainakaan sellaiseen jossa alkaa kannenpultit aukeilemaan, männät näkymään tai johon sisältyy muu megatyrimismahdollisuus.

Mä keskityn vaan puuhommiin ja ruoste-estoon
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1065  
Vanha 21.08.2012, 19:40
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Tehopuutteeseen.


Semmosen mä ehkä tekisin et käyttäsin suuttimet irti ja veisin Diesel pajalle ja uudet kärjet ja säätö. Venttiilit vois kans säätää,ilmanputsari on kans oleellinen teho mielessä. Jos koneen mielii pitää kunnossa ni siinä tärkeimmät.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1066  
Vanha 22.08.2012, 07:31
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Semmosen mä ehkä tekisin et käyttäsin suuttimet irti ja veisin Diesel pajalle ja uudet kärjet ja säätö. Venttiilit vois kans säätää,ilmanputsari on kans oleellinen teho mielessä. Jos koneen mielii pitää kunnossa ni siinä tärkeimmät.
Kiitos.

Noi suuttimet vois olla seuraavana vuorossa. Lienevät vaan tuhannen tiukassa kiinni. ilmanputsari on vaihdettu ihan äskettäin ja öljytkin on ihan uudet+filtteri. Mitähän tullanen suutinhuolto mahtaa kustantaa ?

Venttiilien puolesta kone on palasäätöinen enkä mä ainakaan osaa noita säätää. Jos ois ollu ihan tavalliset niin oishan ne jo säädetty. Mutta otan kopan auki ja ainakin mittaan välykset, voihan ne olla ihan kohallaankin.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1067  
Vanha 22.08.2012, 07:33
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Kiitos,

Ote mainostaa, että on mahtavat 79 hevosvoimaa mutta voi olla, että osa on jo karannutkin. Ajattelin pitää ihan alkuperäisenä, ei mulla oikein riitä osaaminen; ainakaan sellaiseen jossa alkaa kannenpultit aukeilemaan, männät näkymään tai johon sisältyy muu megatyrimismahdollisuus.

Mä keskityn vaan puuhommiin ja ruoste-estoon
Saahan sitä eroa paljonkin josko laittaa turbon ja pumpun mallilleen.
Vääntöäkin on riittävästi ainakin normiajoon ja ajaahan ne jotkut jopa offia
Tuohon laiskuuteen vaikuttaa paljon rengastuskin (normi ahtamaton ja normi turbokin).
Vastaa lainaten
  #1068  
Vanha 22.08.2012, 11:40
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Tietääkö muuten joku paljonko on 2lt suuttimien avautumispaine?
Vastaa lainaten
  #1069  
Vanha 22.08.2012, 13:37
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Kiitos.

Noi suuttimet vois olla seuraavana vuorossa. Lienevät vaan tuhannen tiukassa kiinni.
Ei yleensä ole tuhannen tiukassa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1070  
Vanha 22.08.2012, 13:55
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Ei yleensä ole tuhannen tiukassa.

Kiitos, tää on mukava tieto. Tähän saakka kaikki on ollut ihan sikatiukassa, mut koska hankin iskumutterivääntimen, niin nyt ei niin haittaa. Ainoa huono puoli tuossa on se, että voi katketa pultit.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1071  
Vanha 22.08.2012, 20:49
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Momentti..


Sit tärkee huomio noit suutinrunkoja kiristäessä et niitä EI PIDÄ kiristää liikaa,muistaakseen saattaa esikammio nitkahtaa jos kirii liikaa. Tiivisteet kans ehdottomasti vaihtaen ja pinnat puhdistaen samalla. Suutinputkia ei myöskään tule kiristää liikaa. Joskus nähny rikkoutuneita tiivisteitäkin,luultavasti liian tiukkuuden takia. Eli niille on annettu momentti jota en nyt muista mut sen saa vaik toyota infosta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1072  
Vanha 22.08.2012, 21:44
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Sit tärkee huomio noit suutinrunkoja kiristäessä et niitä EI PIDÄ kiristää liikaa,muistaakseen saattaa esikammio nitkahtaa jos kirii liikaa. Tiivisteet kans ehdottomasti vaihtaen ja pinnat puhdistaen samalla. Suutinputkia ei myöskään tule kiristää liikaa. Joskus nähny rikkoutuneita tiivisteitäkin,luultavasti liian tiukkuuden takia. Eli niille on annettu momentti jota en nyt muista mut sen saa vaik toyota infosta.
juu hyvä huomio. Noita ei todellakaan uskalla vääntää millään konemeisselillä. Tuleeks tonne joku kuparitahna johonkin väliin vai meneekö ihan raakana ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #1073  
Vanha 23.08.2012, 04:05
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Sit tärkee huomio noit suutinrunkoja kiristäessä et niitä EI PIDÄ kiristää liikaa,muistaakseen saattaa esikammio nitkahtaa jos kirii liikaa. Tiivisteet kans ehdottomasti vaihtaen ja pinnat puhdistaen samalla. Suutinputkia ei myöskään tule kiristää liikaa. Joskus nähny rikkoutuneita tiivisteitäkin,luultavasti liian tiukkuuden takia. Eli niille on annettu momentti jota en nyt muista mut sen saa vaik toyota infosta.
Liika kiristys voi jumittaa suuttimen. Kammio ei voi liikahtaa ainakaan vanhemmassa L kannessa, suutin ei ole siihen kosketuksissa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #1074  
Vanha 23.08.2012, 17:18
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Tiivisteet...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
juu hyvä huomio. Noita ei todellakaan uskalla vääntää millään konemeisselillä. Tuleeks tonne joku kuparitahna johonkin väliin vai meneekö ihan raakana ?
Voihan sihen kierteeseen vähä kuparitahnaa sipasta. Tarkkana sen pohjatiivisteen kansa,paskaa ei saa olla välissä ja rinkula tais olla sisäreijästään 9mm ja ulkohalk. 13mm joten pientä on. Sit on semmosen kupari rinkulat vielä,ne oli muistaakseen 17mm jostain suunnasta,niit ei tarvi välttämättä vaihtaa kun ovat lämmön pois johtamisen takia ja mitä lie muuta. Puhtauden kanssa muutenkin tarkkana kun ei tarvi isoa knööiä ni suutin ei toimi kunnolla.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #1075  
Vanha 24.08.2012, 22:24
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Voihan sihen kierteeseen vähä kuparitahnaa sipasta. Tarkkana sen pohjatiivisteen kansa,paskaa ei saa olla välissä ja rinkula tais olla sisäreijästään 9mm ja ulkohalk. 13mm joten pientä on. Sit on semmosen kupari rinkulat vielä,ne oli muistaakseen 17mm jostain suunnasta,niit ei tarvi välttämättä vaihtaa kun ovat lämmön pois johtamisen takia ja mitä lie muuta. Puhtauden kanssa muutenkin tarkkana kun ei tarvi isoa knööiä ni suutin ei toimi kunnolla.
Joskus sellaisia ohjeita saanut että naftassa pitäisi kasata noi suuttimet
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 00:50 (GMT +2).