![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Momentti..Sit tärkee huomio noit suutinrunkoja kiristäessä et niitä EI PIDÄ kiristää liikaa,muistaakseen saattaa esikammio nitkahtaa jos kirii liikaa. Tiivisteet kans ehdottomasti vaihtaen ja pinnat puhdistaen samalla. Suutinputkia ei myöskään tule kiristää liikaa. Joskus nähny rikkoutuneita tiivisteitäkin,luultavasti liian tiukkuuden takia. Eli niille on annettu momentti jota en nyt muista mut sen saa vaik toyota infosta.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
Tiivisteet...
Voihan sihen kierteeseen vähä kuparitahnaa sipasta. Tarkkana sen pohjatiivisteen kansa,paskaa ei saa olla välissä ja rinkula tais olla sisäreijästään 9mm ja ulkohalk. 13mm joten pientä on. Sit on semmosen kupari rinkulat vielä,ne oli muistaakseen 17mm jostain suunnasta,niit ei tarvi välttämättä vaihtaa kun ovat lämmön pois johtamisen takia ja mitä lie muuta. Puhtauden kanssa muutenkin tarkkana kun ei tarvi isoa knööiä ni suutin ei toimi kunnolla.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Joo, hyvä ohje jos itse purat suuttimet. Mutta hilma taitaa vaan irrotella ne...
|
|||
|
|||
|
Joskus tuli laitatettua cruiseriin noi suuttimet, ajettukin siinävaiheessa oli 3-400 000km.
Mitään vaikutusta ei huomannut ajossa, kulutuksessa tms. Josko ei kuse läpi niin noissa vapareissa ei taida ainakaan olla hyötyä vaihdosta, tiedä sitten on turbollisessakaan? |
|
|
|||
|
|||
|
juu,
Mun suutinpuolen osaaminen on enemmän tuolla pölynimuripuolella ja sielläkin lähinnä sen käytössä, mut hyvä tietää tuokin. Ehkä mä vielä jätän noi paikoilleen, mutta venttiilien välys olisi varmaan tarkistettava ?
|
|||
|
|||
Hiluksin hehkunmerkki valo
On hankittu tuollainen alle 100000 ajeltu ln170 td -00 viime kevät talvella, toimii kaikin puolin moitteettomasti, vaan hehkun merkkivalo syttyy palamaan uudelleen tovin käytyään ja palaa kokoajan, asiaa usean mekaanikon voimin tutkittu ja hehkutulpatkin varoiksi uusittu, mut ei vaan syytä moiselle keksitty...mikä oikku sitten lienee? Saattaapi foorumilla vastauskin olla,mut ei tullu äkkiseltään verkkokalvolle
|
|
|
|||
|
|||
|
http://www.masinistit.com/viewtopic....dd3d8128cd9b37
Tuola ollu jollakii samaa ongelmaa hehkun valon kans |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Jotenkin ihmeellisesti kierrätetty noi sähköt, jotakin kun ohittaa niin hehkun valo alkaa häröilemään. |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
| LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
| käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
| M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
| MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 | |