![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]() ..
Kokeillaan varmasti, mut se et millon niin se on paljon vielä auki. Pitäs erinäiset muut osat käydä hakemassa ja auto pitää ajossa joululle asti. Ei auta kuin alkaa kattelee jos jostain sais ihan kaputt turbon, niin voisi samal roppaa ja auto oisi viel käytös. Ja hei lisä kyssäriä. Eli turbohuollossahan noi putsaa ja tarkistaa osat halkeamien varalta. Ok ymmärretään ja osataan ehkä itsekkin tehdä. Mut miten toi jos turbossa on siivet ottanut kiinni koteloon esim akselin katkeamisen johdosta? Jos kotelo on ehyt ja siellä on vain niitä tulleit naarmuja, niin ei kai niit tarvitse alkaa hiomaan tai muuten ihmettelemään. Ei kai ne niin paljon vaikuta ilman virtaukseen? Ja en jaksa oikein uskoa että se sen helpommin halkeisikkaan.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Turbon puhdistaminen? | Olsu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.05.2011 23:50 |
Turbon kunnosta | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.01.2009 21:30 |
turbon huolto | Jesseh | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.04.2007 11:19 |
Lj:n turbon päivitys. | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.02.2007 18:24 |
Turbon huoltoa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.09.2006 13:36 |