Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.08.2012, 07:55
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

LJ:n vakio ahdin ja viritys ai mahdu samaan lauseeseen.
Se ei taida olla kovinkaan virtaavaa mallia. Sen ahtimen kun vaihtaa pikkusen passelimpaan niin voi saadakkin jotain aikaan.

Eikä ne syöttöpumpun vakio sisuskalutkaan kovin pitkälle riitä. Taitaa 9mm nestepää riittää jonnekkin 100-120hv tietämille, mutta se ahdin voi alkaa jo jarruttelemaan aijemmin

Itelläni oli kans aikoinaan ahtopaineet vakio ahtimella jossain tuolla 1,5bar tietämillä ja syötöt tapissa niin eipä siinä hyvin pitkään mennyt kun alko vuotamaan öljyt pakopesään jne. Ilmeisesti laakereiden voitelukaan ei riittänyt kun ahdin karkasi kartalta, tai sitten sillä tuli vaan kilometrit täyteen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.08.2012, 20:55
maasTOIJOTA:n Avatar
maasTOIJOTA maasTOIJOTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.08.10
Sijainti: Otava
Viestit: 161
Perusasetus

omaani laitoin rav4.n vnt ahtimen 0,9bar ahdoilla, sprintterin coolerin ja suuttimet kävi pajalla. yli 500000 ajettu puristustesti 95%sen OK. nyt hyvin vetää ja savutuskin väheni.
__________________
Paikka minne ei pääse jalan, on paikka minne mennään TOIJOTALLA!!!!

KRM team
Maasturistit Ry.
Montenegro Off Road Club
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:52 (GMT +2).