![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
1,5L x 2,8 = 4,2 litraa / kampiakselin kierros. 4,2/1,25= 3,36 4,2 tulee tuosta aijemmasta laskusta ja 1,25 on moottorin tilavuus/kampiakselin kierros. 3,36 luvusta eikös pidä vähentää ilman paine ja silloin jää jäljelle 2,36? Miten hakoteillä liene olen?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
EDIT: EIkös tän voi ajatella et 1:1 välityksellä 1,5L/r painetaan 1,25l/r --> joka kierroksella menee 0,25l liikaa ilmaa eli 20% "ylimääräistä". 120% ilmatilassa ilmaa on 0.20 bar, eli kasvattamalla välitys suhdetta kaksinkertaiseksi ilmaa on 240% ilmatilassa, jolloin paine on 1.4 bar. Jos välitysyhdetta muuttaa 3:1, ilmaa on taas 360% eli 2.6 bar..... Eli kyl siitä pitää näemmä vähentää ilmanpaine vastaava ilma.....käsittämätöntä..... ![]() EDIT2: Periaatteessahan sitä vähennetään moottoriin synytvä "tyhjiö" kierroksella, joka on sama määrä kuin ilmanpaine ? Viimeksi muokannut mki : 18.08.2012 07:19 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nämä kaavat ei oo mitää virallisia. Pää vaan saneli että jotai tohon suuntaan sen pitäs varmaan ehkä olla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Pajero 3.0 ecu | Joupa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.02.2012 22:49 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| M/V Pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.02.2008 00:19 |
| -89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
| V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |