![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuosta etupään ratkaisusta haluaisin nähdä kuvia ja lukeakkin vähän enemmän että kuinka on toteutettu,oli mainittavaa hyötyä yms.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja ennenkaikkea kiinnostaa leimasedän arviot asiasta, kilpipeli kun näkyis olevan.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Paljonko yleensä jäykkäakselisissa on varaa nostaa kulmaa että muut kolme pyörää on maassa kiinni. Joku aika sitten mittasin trukin avulla että reilu 50cm saa nostettua niin etu kun takapyörääkin että kolme rengasta osuu vielä hyvin maahan. Etupyörästä nostettuna tosin kallistuu melkolailla. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutta joustothan riippuu hyvin paljon akselivälistä ja -leveydestä, sekä jousitustyypistä. Eiköhän Jimnykin ala joustamaan sen 90senttiä kunhan vaihtaa pidemmät tukivarret ja poistaa vakaajan. Pätkä pajerossa taitaa tuo akseliväli olla samoilla hujakoilla kuin tuossa Jimnyssäkin.
__________________
-Pauli- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Noniin. eilinen metsäreissu ohi ja tuhoa taas tuli tuttuun tapaan. Vasen etuvetari, takakardaanin taaempi nivel, tankki painu (lisää) ja nyt kunnolla kasaan ja konekkin alko välillä vinkumaan jotain. Vinkuminen kuulu koneen takaosasta?
aivan kun ois vaimeasti puhaltanut pilliin konehuoneessa ja ääni voimistu kierrosten mukaan. Kyseinen ääni loppukin välillä yleensä kun sammutti koneen mutta alkoi kun oli vähän aikaa käynyt. Melko varmuudella voisin sanoa että laturista se ei tullut. Noo eiköhän sitä taas ensviikolla oo pajero kunnossa koitoksia varten
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Millaisia paineita kaavailet tuosta eatonista ottavasi?
Meinasitko rajoittaa paineita tyhjäkäynnillä ja jos meinasit niin millä tavoin? Itelläni on nuo remmi visiot pyöriny kans päässä jo pitkän aikaa. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tarkotus on nyt menetellä ahtimen kanssa niin että kun saadaan se kiinni ja pyörimään koneen kans samaan aikaan katsotaan mitä se tuo tullessaan. Jos paineita on liiaksi tyhjäkäynnillä niin sorvailen dumppia muistuttavan mäntäventtiilin jota ohjataan paineilla ja mikä toimii periaatteessa juuri päinvastoin perinteistä puhaltavaa dumppia. Maximipaineitakin tulee just sen verta kun tulee. Niitäkun ei voi ikinään tietää ennenkuin ahdin pyörii.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Pajero 3.0 ecu | Joupa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.02.2012 22:49 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| M/V Pajero | JaAa | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.02.2008 00:19 |
| -89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
| V: Pajero vm. -90 | amis | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.06.2005 17:10 |