![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vaihteen siirto räikkä-periaatteella?Onko kukaan tehnyt maanuaaliaskiin räikkä-toiminteista siirtoa? Siis esim. räikkä valitsin pyörittää rumpua, missä ensimmmäinen ura eteen taakse liikkeelle, ja toinen sivulle liikkeelle? Olisi vaan helppo ajaa, kun ei tarvis miettiä muuta kuin että kumpaan suuntaan ja varmasti tarpeeksi pitkälle. Joskus ihmettelin jossain rompepäivillä n.3 metriä pitkiä kuorellisia käsijarruvaijereita, semmosillahan sais tuon h-kaavion siirrettyä myös. p.s Tuolle nivan jakolaatikolle en myöntäisi tapaturmavakuutusta, tulee tuosta vetoakselista niin paljon vääntöä, että! siis verrattuna alkuperäiseen.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Toyota corolla yms. löytyy varsin toimivaa vaijerivälitteistä vaihdekeppiä- muistaa vain purkaa myös vaihteistonpään nivelet mukaan. Vaijeritkin on helpot jatkaa, koska päissä milliset kierteet.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toisin sanoen kaikki kepit ykkösellä on vääntö jotakin suurta.... Roverin vaihdelaatikon välitys suhteista ei viälä ole tietoa. Nivan jakolaatikko asennetaan niin että se on helppo korjata tai vaihtaa tarvittaessa, Legendat kyllä kertovat sen olevan hyvinkin luja lukuunottamatta alkuperäisiä kiinnikkeitä ![]() Mikähän muuten on Rangen akselien välitys? Olikohan range rover vogue mistä akselit on...
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 08.08.2012 05:42 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Rangessa on aina 3.54 välitys perissä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
onhan susukin jakistakin kehuttu kestäväksi, mutta tollain kun on etuvedon laatikko josta tulee voima jakikseen niin kummasti se kaiken kestävä susukin jakis on porsinut useempaan kertaan
![]() ja harvavälitteiset akselit lisää tuskaa... epäilen siis että nivassa olisi paljon kestävempi jakis ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kyllä tuo suzan jakolaatikko on mulla kestänu vaikka siinä on edessä golfin 1,6litranen voimajone ja golfin laatikko josta perä hitsattu lukkoon. tällä hetkellä 31" gumet alla mutta katotaan sitte ku saane 35" alle. tosi ei olla vielä mitään kovin rankkaa mettä reissua tehty ku alusta kaipais vielä laittoa ja on siinä paljo muutaki
__________________
2X suzuki sj410 -83 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli volvon 2.3 ruisku vinokone ja 410 jakis tossun välityksellä,patrolin lukkoakselit 4.56 väleillä ja sai happea sekä saa edelleen nykyisellä omistajalla.Eikä pienintäkään ongelmaa jakiksen kanssa.
Renkaina nyt jo lähes loppuunajetut 35set muzzillat. Paljonok tuo tulevan voiman välittäminen sitten heikentää kestänyyttä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
![]()
1,3 corolla 12 tappinen kone oli jo liikaa jakikselle, ja katkes myös hjn takaakselin pinjoni kerran 35" renkailla
![]() ja nykyinen 1,9tdi rikkonut jo aika monta kertaa jakiksen. ja renkaina 37" mudzilla... sinnehän vois laittaa nivan jakiksen jos se kestäis enempi :P mutta eiköhän siitä tule tietoa jahka punanenän auto ajossa... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
mitenhän ajattelit saada ton panun kuumaax ?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tämä olisi yksi vaihtoehto
http://www.partco.fi/raksarjat/megasquirt/
__________________
KEHRUU-RACING |
#11
|
|||
|
|||
![]()
tuleeko viä turbo ?
__________________
mää opin joka päivä jotain uutta. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
__________________
mä yritän viä ![]() ![]() |
![]() |
Luokat |
fiat 127 4x4 4wd fiat127 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty FIAT 600 | samid | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 30.12.2010 06:29 |
Myydään 127 fiat | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.11.2010 12:21 |
Fiat NC-50 | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2010 04:52 |
Myydään Vaihto:Fiat uno/Fiat 133 | vepele | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.06.2008 20:19 |
O:fiat 133 | upi7 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 22.10.2006 20:54 |