![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tämä syncron vertaileminen on nyt hiukka turhaa. Tuskin sillä kuitenkaan retuutetaan samoja polkuja kuin nuilla suonkyntäjä-Toyotilla. Pliis, lakakkaa venyttelemästä pippeleitä! ![]() Millos se seuraava Kalkun huutokauppa on? Meinaan Riihimäellä oli umpikylkinen 16" matkailuautoaihio juurikin sen oloisessa letkassa etteikö viimeinen virkamatka olisi edessä. Oli kyllä himottavan siisti!
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juurikin samaa mieltä !!
En ole jaksanut puoliakaan kommenteista lukea mutta näyttää olevan (taas kerran) jäsentenvälistä höpötystä maailman parhaasta maasturista ja siitä, kenen autolla pääsee isoimman kiven yli. Otetaanpas nyt ne ämpärit ja lapparit matkaan ja mennään kotiin sieltä hiekkalaatikolta ![]() ![]() Olisi meinaan mukava seurata tölkin rakentelua......
__________________
Tumpula Racing Team |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Rakentelu jatkuu parin viikon päästä, siihen asti ajossa vajaavetoinen Kesätölkki ja Syncro parkkeerattuna erään kallion reunalle aiheuttamaan ihmetystä ja viettämään kesälomaansa. Jospa lomalla ehtisi tehdä tarvittavat muutokset katsastusta varten.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 07.08.2012 08:00 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Caravelle syncro 1.6 TD -90 lukoilla ja ilman ohjaustehostinta oli ajossa muutaman vuoden 90- luvun puolessa välissä 150 tkm tuli sillä ajettua. Hyvä peli, mutta pikkuruisella moottorilla oli pilattu muuten erinomainen auto.
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä" |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vakio alustalle sallittu max kone teho on 134,4 hv. Ajattelin aloittaa taistelun ruostetta vastaan, eli hain ruosteen poistoainetta jolla ajatus putsata pari kukkivaa korin pystysaumaa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#7
|
||||
|
||||
![]() ?Lainaus:
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Oikeastihan tämä on hieno projekti! Ei minullakaan ole epäilystä etteikö tölkillä metsässä pääsisi, hölmöähän se on kuitenkin ajatella että tällainen olisi maailman ultimaattisin maastoauto. Tsemppiä topikin aloittajalle sitkeässä taistelussa valtavirtaa vastaan
![]()
__________________
HJ61 MMC |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Naamakirjassa on muistaakseni kuva samasta paikasta reilun vuoden takaa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 07.08.2012 18:17 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitenkähän mahtaa mudassa olla, jos on sileä pohja vs jäykät akselit, haittaako murikat? G-vaihteen välityksen tihentämiseen kun olisi lääke, niin luulisin että Lempäälän vaihdelaatikkopajan ovella olisi jonossa Tölkkejä odottamassa työn alle pääsyä. - Pääsin tänään harjoittelemaan "oikeaa maasturin rakentamista", putsasin ruostetta 24 v vanhan takavetotölkin maalipinnasta ja pystysaumoista. Kolme reikää löytyi korista, suurimmasta sain pensselin meneen läpi kun pohjamaalailin. Jos takevedon muuttaminen nelivedoksi onnistuisi Suomessa, niin siihen koriin voisin melkein alkaa väkertämään Syncron osia. Reiät oli kuskin oven karmin taka alakulmassa ja saman puolen takalokasuojan kaaren molemmissa päissä. Pakko on joku päivä aloittaa peltityöt, hyvää harjoitusta pari vuotta tuoreemman Syncron varalle, jossa on jo oikeasti pikkasen hitsattavaa ![]() Jouduinhan minä tuotakin hitsaamaan, kun pakoputki meni poikki "aamulenkillä", niin piti se räkiä paikalleen ennen peltihommia. ![]() Eihän tuossa nyt mitään ihmeellistä ole varmaan kenenkään 4x4 auton omistajan mielestä, mutta on toi muiden silmissä aiheuttanut kummastelua ![]() Tuossa se ei ole kenenkään tiellä ja saa mäkistartilla käyntiin jos sähkö loppuu seisonnan aikana.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Kolhitun helman tilalle suunnitteilla palkkihelmaa. Oletteko noissa oikeissa maastureissa hitsanneet sen palkin vaan kylki- ja pohjapelteihin kiinni, vai miten on kiinnitys toteutettu?
Ajatuksena olisi, että helma kestäisi auton noston ja mahdolliset osumat Isänmaahan sekä mahdollistaisi pohjapanssaroinnin kiinnityksen.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |