![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kuten jo aiemmin kerroi, minusta ei tule taksikuskia!30.07.2012 23:13 kommenttini osuu myös tähän. Ja kuten totesin jo aiemmin, niin voi olla kallista ajaa taksilla; tukholma on ykkönen?(kuulopuhetta) ja kun minä olen vertaillut vain suomea ja viroa (toki viitannut kuulopuheisiin tukholma) Kuten sanottua, kilpailun vapauttaminen tekee hinnoista kirjavia, ja jos/kun joskus vapautuu, niin silloin pitää tosiaankin olla huolellinen tuon taksin valinnassa; toki suurimmat? (esim. tallink) hinnat on "tavallista tasoa", mutta jos ottaa jonkun pienemmän yrittäjän auton, niin nimenomaan pitää tarkistaa hinnat vänkärin takasivulasista, ettei tule ylläolevan viesti mukaisia ylläreitä. Mitenkähän tuon taksimatkan hinnan kohtuullistaminen onnistuisi suomessa, että saisko 37% alennusta? Tuossa tuo minun taannoinen taksikuitti, puolen yön jälkeen ajettuna: http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=110696
Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 04.08.2012 18:32 Perustelu: korjattu ajatus/kirjoitusvirheitä |
|
|
||||
|
||||
|
Muuta negatiivista sanottavaa ei ole kuin HKi-Vantaan lentokenttatakseista (Airport Taxi). Hinnoittelu on kuin jostain Marokosta. Kuskilla on GPS jonka suosittelemaa reittia valtellaan viimeiseen asti, ei puhuta suomea, eika englantia. Omalle kohdalle sattuneet kuskit reilusti yli elakeikaisia ja sairaita. Autojen sisutat on ilmeisesti rakennettu hitsaamalla kaikki kalusteet paikoilleen koska kolmihenkinen perhe ei mahtunut matkakamoineen sisaan kunnolla.
Nimimerkilla: Ei enaan ikina noihin pirsseihin
|
||||
|
||||
ihaaa
Mulla pääsääntöisesti hyviä kokemuksia takseista...mutta tuossa jokunen vuos sitten taksikuski otti ja nekkas nenuun,olin väliin menossa kun retuutti naispuolista kaveriani olettaen ilmeisesti että hän ei maksa
..Kyseisen daamin äijä oli näköyhteyden päässä tulossa 50€ seteli kädessä hoitamaan tätä maksua,tilanne päättyi siis siihen että mulla aukes nenä,kuski huutaa ku hyeena että häntä ryöstetään,ja vajaan 30€ matkasta otti siis tuon 50€ setelin ja luikki taxiinsa ja kasuutti pakoon. Ei tullu siinä tohinassa taxin numeroa otettua ylös. Olisin vaan ihan vaihtorahoja tiedustellut ja muuten rauhallisena miehenä kerran lyöny takaisin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mogin akselit kyselkää taksi 24 :lta | finvalp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 27.05.2006 19:58 |