![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ajatuksena tuossa siis se, että jos se sähköinen pumppu hajoaa niin pelkät letkut kytkemällä saa auton taas liikkeelle orkkispumpulla ja pois metsästä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta onko se kuinka pitkäikänen patentti
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Sitä tuossa pohdiskelin ja voipi olla, että se pumpun kalvo ei tykkää hyvää kun ei ole bensakylvyssä. Nyt siellä vanhassa pumpussa on polttoainetta sisällä mutta kai se sieltä pikku hiljaa haihtuu pois, ehkä.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Asiasta kukkaruukkuun. Saiko SJ413:n millään ilveellä laillisesti muutoskatsastettua 31" tai jopa 33". Jotenkin jäänyt mieleen, että jollain olisi jossain ollu paperi jolla se onnistuis? Pikaisesti koitin haulla mutta ei tärpännyt heti.
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lain mukaan ei, mutta tuurilla ehkä saattaa kolmeykköset saada jollain asiasta tietämättömällä konttorilla. 33" jää kyllä ainakin haaveeksi.
__________________
-Pauli- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
nonniin siilllälailla... jurinaa jurinaa muutama pieni pauke perästä ja öljy alkoi haiseen, kuskin taka renkaan tai siis rummun sisältä öljyt norona ulos... huoh.. pitänee hommailla uuet takapyörän laakerit kummallekki puolelle sekä stefat ja irroittais vaikka huohottimen murikasta ja puhistaa sen ja sitten miettiä että minkälaisella letkulla huohotuksen nostais ylös päin? kannattaako se letku olla semmoinen tosi timmi siihen huohottimeen vaiko vähän löysästi siinä? auttakee vähänsen
ainiin, kaveri osti insa turbo saharat 215/80tai75/15 vakio vanteilla multa ja sain siinä sitten levemmät vanteet, vissiin 10,5? kumet niissä oli jotkut hercules a/m terrain trac.. eli vissin allterrainit 235/75/15, yllätyin kuiten miten niilläki pääsee mudassa :O ps. maasturini on suzuki sj410EDIT: pitäis vissiin kaasariin suutin vaihtaa isompaa että toimis hätä hetkellä oikein.. minkähän kokoisia nuissa on vakio suuttimet? onko kukaan ruuvaillu toyota camry turbo dieselin ohjaustehostimen sj410? jos on niin onkos pahakin homma laittaa? kattoo kun löytyis kokonainen camryn josta tekniikka lähtee dexi corollaan ja tehostin jäis ylimääräiseksi :P
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI Viimeksi muokannut pahtis : 10.08.2012 21:09 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mitä/minkä auton iskareita ootte 410:ssa käyttäneet edessä 2" korotusjousien kanssa?
Olis vaan kauheen helppo mennä motonettiin hakeen tyyliin sierran takaiskarit ja heittää ne suoraan eteen kiinni.
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |