Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.08.2012, 21:06
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sähköarska Näytä viesti
Mega ruutta käsittääkseni käyttää kierrosluku tietoa ja imusarjan painetta sekä lämpötilaa ruiskutuksen määrän säätämiseen. Se on aika karkea laite. Jos haetaan taloudellisuutta täytyy myös ilmamäärä mitata.
Aivan varmasti saa riittävän taloudellisen käyttämällä säätämiseen lambdaa ja saahan laajakaistoilla ajettua korjaus tietoa ruutalle. Ohjelmoitavan purkille merkille taas taitaa olla vastauksia jokunen, mutta kyllä näissä hommissa jollain perus megalla pärjää.

__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.08.2012, 21:27
sähköarska sähköarska ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 326
Perusasetus

Juu lambda ohjaus unohtui tosta megasta... Sillä toki saadaan taloudellisuutta. Mutta minua arvelluttaa tuo ohjelmien säätäminen. Oletan että on kohtuullisen haastavaa saada säädettyä oikeat käyrät ohjainlaitteeseen ilman tehodynoo. Semmonen kun kovin harvalta löytyy.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.08.2012, 21:36
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Aivan riittävän liki saa säädeltyä ajossa, kun appari näpyttää läppäristä säätöjä. Ottaahan se tietty oman aikansa, mutta olen kyllä sitä mieltä, ettei näihin hommiin dyno säätämisestä ole vastaavaa hyötyä tai en ainakaan itse meinaa sellaiseen turvautua, sitten kun seuraavan projektin kohdalla edellä mainittua hommaa tulee.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.08.2012, 23:35
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Tossa löyty se väkästys joka ehkä joskus menee kopperoon paikoilleen:

http://www.pattonmachine.com/TBI-Components.htm

Ei tosiaan ole minkäänlaista todellista infoa miten toimii mutta vaikuttaa simppeliltä, ja on erillään varsinaisesta mosasta-> ei tarvi hankkia mitään E-kansia tai porailla tota alkuperäistä.
Meikäläisellä ei se bensankulutus ole pääosassa vaan ruiskulla vois päästä eroon kaasareita vaivaavista lämpöongelmista, vaikkakin noi mun yksilöt ovat muuten toimineet oikein hyvin.

Sen verran joltain jenkkisivulta kyttäsin että toi GM:n ruisku tulee toimeen aika vähillä tiedoilla, lähinnä siltä kantilta että ei tarvi sitä koko riviliitintä saada täyteen piuhoja joihin tulee vaikka mitä dataa pörssikursseista lähtien?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
moottori mäyrikseen JV73 Tekniikka & Jutustelu 67 13.05.2011 21:39
mäyrikseen renkaat HaKu Tekniikka & Jutustelu 13 23.10.2010 20:19
Ostetaan Mäyrikseen ovi misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.03.2010 11:32
Ostetaan Mäyrikseen ovia? misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.12.2009 22:19
Ostetaan Mäyrikseen kahluusarja! misku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 26.09.2009 20:27


Sivu luotu: 09:47 (GMT +2).