Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.08.2012, 20:24
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi Näytä viesti
Mää sain hj60:sen 2h mosan kans kiertämään yli 6000. Tarkalleen 6150rpm, kun dynossa vähä testattiin. Viime päästömittaus testissä tais olla 3980 rpm.
tollaset vanhat dieseli mosat ei ole edes tarkotettu kiertämään yli 5000..
ja patrollien koneet juuri hajoo kun niitä kierrättää yli 6000 etenkin kun niissä niissä on vain 4 runkolaakeria. suosittelisin tasapainotusta ennen kierrosten rajottajan poistoa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.08.2012, 20:35
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
tollaset vanhat dieseli mosat ei ole edes tarkotettu kiertämään yli 5000..
ja patrollien koneet juuri hajoo kun niitä kierrättää yli 6000 etenkin kun niissä niissä on vain 4 runkolaakeria. suosittelisin tasapainotusta ennen kierrosten rajottajan poistoa.
Onnex en oo antanu ikinä happee ;-) on se tojoki ihan hyvä. Pitää vaan käyvä kokeilemassa kumpi istuu paremmin kouraan.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 01.08.2012, 20:36
Profi:n Avatar
Profi Profi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.05
Sijainti: Veteli, Finland.
Viestit: 391
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
tollaset vanhat dieseli mosat ei ole edes tarkotettu kiertämään yli 5000..
ja patrollien koneet juuri hajoo kun niitä kierrättää yli 6000 etenkin kun niissä niissä on vain 4 runkolaakeria. suosittelisin tasapainotusta ennen kierrosten rajottajan poistoa.
Joo no ei sitä ollu tarkostukaan noin paljoa huudattaa. Savumittausta otettiin niin olin unohtanu kääntää siitä kaasuläpältä sen nipan alkup. asentoon. Siitä ilmeisestikin johtu, mutta onneks kesti
__________________
Dodge ram 5.9 (-95 käyttis)
Hj 61 (-89 2. auto)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.08.2012, 21:24
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
tollaset vanhat dieseli mosat ei ole edes tarkotettu kiertämään yli 5000..
ja patrollien koneet juuri hajoo kun niitä kierrättää yli 6000 etenkin kun niissä niissä on vain 4 runkolaakeria. suosittelisin tasapainotusta ennen kierrosten rajottajan poistoa.
Mun ei ainakaa tarvinu vaihtaa ku uus kampura ku se meni poikki. ja tietty laakerit, mut ei hajonnu ei hajottanu mitää muuta vaik satasen vauhista katkes ja veti koneen jumii..
Mut onneks datsunii saa uuen koneen tojotan murroksen hinnal..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj60 vai patrol 160?? maasturimies Tekniikka & Jutustelu 29 08.01.2012 11:23
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! Karvanaama O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 05.12.2009 23:29
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr perse arska O/M/V Ajoneuvot 2 19.09.2009 06:27
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 19:05 (GMT +2).