![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Miun vanha risukeula, vaihdoin ton berttaan joskus 2-3 vuotta sitten ja kuulin että seuraava omistaja oli vähän modaillut ohjauslaitteita ... Tossahan oli reilu satatonnia sitten merkkihuollossa rempattu kone ja tehty aimo määrä muutakin merkkihuollossa ennen mua. Tosin ei se remppakaan paljon enää tuntune, kun kiusattiin 1,5k ahdoilla ilman hukkaporttia kytkimen kestoraijoilla kaiken aikaa. Toi lavahan tuli 170 korisesta viron tuonnista, oli mahdottoman epäsopiva tuohon ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lava tuli tosiaan Jopan mersulla ja kiireellä piti se tossa pihassa jotenkin autoon kiinnittää, kun ei sopinut alkuunkaan paikoilleen.
Keräiltiin sitten jotain rautoja nurkista ja tehtiin "toistaseks tälleen", se jäi toistaseksi ja auto vaihtoikin omistajaa seuraavana talvena. Kiva tolla oli puita vedellä mettästä, mutta vaunun veturina melko laiska laite. Sinällään toi konerikko, mistä sillon jo kuulin, tuli vähän yllätyksenä kun itse ajelin autolla useamman kymmenen tuhatta ja monta vuotta aika vähin ongelmin. Edes öljyä ei tarvinnut vaihtovälillä lisätä, paitsi kerran kun turbon öljyputki katkesi (se onneksi huomattiin heti, ei kerennyt syttyä valokaan). En olis muuten edes varmaan vaihtanut, mutta jäin työttömäksi, leima oli kylmänä ja piti voida kuljettaa kolmattakin ihmistä mukana. No lohdutukseksi voin kertoa, että bj mihin vaihdoin oli täynä sellasia patentteja jotta huhhuh. Joppakin sai niitä vielä perkailla, kun ko vehje sille meni ![]() Viimeksi muokannut Holle : 31.07.2012 10:39 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tiedä sitten mikä tuohon konerikkoon se pääsyyllinen oli. Olisiko ollu liian kovat pakopaineet kun pakosarjana oli alkuperäinen väärinpäinkäännettynä T3 laippa hitsattuna kiinni. Vai mahdollisesti kuseva suutin? Ja onhan se nelosen mäntä vesipumpusta kauimpana eli käy kuumimpana ja oli siellä myös kampiakselissa väljää ilmestynyt useampi milli. Mutta harrastetta on ollu ihan mukavasti kuten näiden kanssa aina ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Sellanen pakosatsi se tosiaan oli, kun noin neuvottiin tekemään
![]() Tarkemmin kun muistelee, niin saatoin kyllä avittaa sen koneen hajoamisessa, kun jouduin tolla viimeset kuukaudet ajamaan työmatkoja helsinkiin. Välillä oli muka kiirekin töihin ja takaisin. Nurkka-ajossa tuo tuskin vielä kerkee liikoja lämpöjä ottaa. Muistelen, että tossa oli pakolämpömittarikin, voi olla että muistan väärinkin. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Voe helevatan helevatan helevatta! On kyllä niin maan asiallisen näkönen hiluxi siellä suunnalla! Itte vähän kahenvaiheilla tuon tasapetin kanssa soppiiko vai eikö sovi. Ittellekkki kyllä kuution tuommosta lavvaa vanaha ku siunaantui hieman rapsakaksi. Soppii tai ei niin pirun pätevä ja keveänpihän tuo taitaa olla vakiolavaan nähen. Tuohon vielä ku tehet lavakaaren ja siihen asiaan sopivat työvalot niin avot ;D
-Jouko |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Hilux "Flatbed" turvakaarilla | KooPee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 28.10.2010 20:54 |
Myydään Flatbed Patrol | RankkaAnkka | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.09.2008 12:44 |
M: Hilux 4x4 diesel -90 Flatbed /33"12,5Thornbird | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 06.11.2007 22:13 |
flatbed kuvia? | jv | Chit-Chat | 3 | 07.06.2007 15:46 |
M:Hilux -88 flatbed Kuvia lisätty -MYYTY- | Maajussi | O/M/V Ajoneuvot | 22 | 20.01.2007 17:13 |