![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eipä nuissa kummassakaan mitään erikoisia vikoja ole, HJ 61:ssä on tehokkaampi turbokone kuin patrolissa ja yleensä lukkoakselit mikä tekee siitä paremman aihion rakenteluun. pikku hommilla kuten 35"+ renkailla on jo ihan kohtuullisesti etenevä laite. Jos mahollista niin mieluummin hj61 kuin hj60 koska 60:ssä suht tehoton turboton moottori ja vain tosi harvoissa lukkoakselit. Ja toyotaan saa varaosia vaikka motonetista paitsi vetarin murroksia sieltä ei kannata ostaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Munkin äänen saa HJ61. Ei niissä kadulla taida olla suuria eroja, paitsi justiin tuo moottori. Mutta metsässä sitten 61 on ihan suhteellisen pätevä kulkupeli. Jo pelkästään Mudterrainit yksistään tekee paljon.
__________________
HJ61 MMC |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Enempi patrolilla ajelleena 3kpl niitäkin ollut. uudempi vm90 Gr patukka mukava peli ajella, tehokkaampi kuin tuo vapari sd33.Nykyisessä vm 82 patrolissa verot muistaakseni on n.365€/vuosi. ja muistelisin että huoltoautona gr:ssä oli suurinpiirtein saman verran.Sitten taas gr:ssä joka on takapenkein on noin.900€ vuosi.
![]() Omamielipiteeni että tuossa vapari sd33 varaosahinnat kohtuulliset kun vertaa tuohon Gr:n. Riipuen tietenkin tilaileeko sit netinsyövereistä. Mutta silloin kuin ajelin Gr:llä huomasin että monet varaosat oli marmoritiskillä halvempia kuin paikallisissa varaosaliikkeissä esim.uusi syyläri marmoritiskillä 560€/varaosa liikkeessä 664€ ![]() Näitä patrolleja jos vertailee toisiinsa niin onhan tuo Gr mukavampi kaikin puoli ajella ja on kitkalukkokin.Mutta itselläni on huomattavasti halvemmaks tullu ajella noilla hengettömillä sd33:lla.Ei ole ollut noita kansi ongelmia kuten Gr:ssä tuppas olemaan aluksi..... ![]()
__________________
Suzuki sj410 WUOKSI OFFROAD (GrgR) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
(pätkä) patrol kevyempi. hj 61 tehokkaampi + lukkoakselit. tosin saahan patrolliinkin vaikka hj:n akselit tai sit paineilma lukot ja varmasti myynnissä patrol jossa jo valmiiksi lukot. itellä jälkiahtettu sd33 pätkä ja kyllä tuo nyt ihan kivasti jaksaa liikkua 35 renkailla ja välitykset on tietenkin vaihdettu ja ylläri hj:n akseleilla. tosin viellä lukottomilla. Jos meinaa töissä kulkea ja ns jahti autoksi niin ei kannata kovin rakennettua kampetta hommata koska tuppaa nuo maantie ominaisuudet häviämään rakentelun myötä jos ei kokonaan niin ainakin melkein, mutta maltillisella tuunauksella molemmista saa oivan kamppeen on vähän maku asia sitten.
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Maltillisella piristyksellä saa turbo patrollistakin ihan yhtä hyvin kulkevan ku hoojiistäkin. Ja patrolliin ei ainakaa minun ole koskaa murroksia/vetareita vaihdella. Paitsi yhteen missä oli tojon akselit. Eli ääni patrollille.
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Patrolli jotenkin ahdas kapiini patroli.
Gr hyvät kyytit kun kierre vieterit kansivikaa vaan meinas ja hevoskopin vetämiseen korkeintaan soveltuu. HJ 61 lukko akselit jaksaa vetää lavettia hyvin. HJ 61 ostaisin jos noista pitäis valita uudelleen vielä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Villi offtopic veikkaus: patruunan etuakselissa ei ollu ikinä lukkoa?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj60 vai patrol 160?? | maasturimies | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 08.01.2012 11:23 |
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
Ostettu nissan patrol sd 33 tai patrol gr | perse arska | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 06:27 |
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |