Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.07.2012, 22:14
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patroltd Näytä viesti
S80 katista ois selvinny 20:llä ku ois tempassu putkeen vanhan bensavolvon katin kuoret ja ois saanu vielä muutaman hepan kaupan päälle.
Juuri näin, tai vaikka lainkuuliaisempi vaihtoehto olis ollu tinata 80 €:n E-leimattu tarvikekatti tilalle. Olis jääny 4600 € johonki oleellisempaan. Diisseli ilman hiukkasloukkua kun ei tiedä hölökäsen pölläystä onko siellä kattia vai ei, eikä sitä huomaa savumittauksessa sen enempää.

Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2012, 00:08
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Perusasetus

Eihän se oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ite käytin skeidan (skoda) aikonaan merkkihuollossa, jossa tehtiin niitä näitä, jos tehtiin. Hinta 400€ ja sitä pidin tyyriinä. Kyllä mä ite osaan öljyt ja tuulilasin pyyhkiät vaihtaa sekä osaan lisätä pissapoikaan ja syylariin vettä/viinaa. 1400€ kaukana järjen ulottumattomissa.
Ite oon ajatellu ostavani Skeidan tilalle semmosta minkä itse pystyy huoltaan ja korjaan helposti.
Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2012, 07:48
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Perusasetus

.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Eihän se oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Ite käytin skeidan (skoda) aikonaan merkkihuollossa, jossa tehtiin niitä näitä, jos tehtiin. Hinta 400€ ja sitä pidin tyyriinä. Kyllä mä ite osaan öljyt ja tuulilasin pyyhkiät vaihtaa sekä osaan lisätä pissapoikaan ja syylariin vettä/viinaa. 1400€ kaukana järjen ulottumattomissa.
Ite oon ajatellu ostavani Skeidan tilalle semmosta minkä itse pystyy huoltaan ja korjaan helposti.
Et vissiin uutta autoa meinaakkaan ostaa
Vanha 15.07.2012, 08:16
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Perusasetus

moi!

Eikös moneen autoo saa uutena tehtyä "huoltosopimuksen" jonka pitäsi "tasoittaa" tuota €€€€ suuruista korjaamokäynti laskua?

//Janne

"".......British humour......!"
Vastaa lainaten
Vanha 15.07.2012, 08:28
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68 Näytä viesti
moi!

Eikös moneen autoo saa uutena tehtyä "huoltosopimuksen" jonka pitäsi "tasoittaa" tuota €€€€ suuruista korjaamokäynti laskua?

//Janne
No nama "huoltosopimukset" ovat nimeonomaan se syy korkeisiin normaalihuoltohintoihin... Niiden erotuksesta muutan nakee paljon hinnoissa on ilmaa ja kylla niista soppareistakin firmalle jaa muutakin kuin ylahuuli kateen
Vanha 20.07.2012, 02:37
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Juuri näin, tai vaikka lainkuuliaisempi vaihtoehto olis ollu tinata 80 €:n E-leimattu tarvikekatti tilalle. Olis jääny 4600 € johonki oleellisempaan. Diisseli ilman hiukkasloukkua kun ei tiedä hölökäsen pölläystä onko siellä kattia vai ei, eikä sitä huomaa savumittauksessa sen enempää.
noh, aurinkoakin sitten saatiin, kun Vulvia palautti tilille vähän enemmän, kun olin "omatoimisesti" vaihtanut tuon komponentin. Kaskovakuutus palautti aika hyvin ulkopuolisen vaurion aiheuttamat tappiot!!! Taisi jäädä omavastuun jälkeen satanen kouraan...

Ja diitseli ei tajuu onko kissaa vai ei, mutta kyllä itte huomaa kun katitonta suoraruiskua käyttelee. Ei se ihan turha kapistus siellä ole..
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzu Trooper 2.8td -90 1400€ Bäkström O/M/V Ajoneuvot 1 05.04.2012 20:05
Myydään Intikka 1400 pitkäkeula axo O/M/V Muut 0 07.03.2012 20:14
M:Peräkärry Muuli 1400 L-Myyty- -Jyki- O/M/V Muut 1 02.02.2008 19:43
Myyty M: sähvömootori v.virta 0.75kw 1400 rpm psychobilly O/M/V Muut 0 21.11.2007 14:14
Normaalia? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 2 03.01.2005 09:08

Sivu luotu: 07:59 (GMT +2).