Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.07.2012, 13:43
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

Kuramatojen ura lähti laskuun...not!

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	2012-07-14 14.41.12.jpg‎
Views:	730
Size:	97,8 Kt
ID:	28025  
__________________
puukko 2
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.07.2012, 14:08
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Ei mittään ihmeempää ole tällähetkellä tapahtunut. Kolmosalueelta on löytynyt sopivaa rintasyvyistä vettä ja kalsaripyykkiä tehty. Jeppis Offroaders on lähes kilpailunalusta viettänyt aikaansa huoltohallissa laturiremontin merkeissä. Uutta hihnapyörää siellä soviteltiin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.07.2012, 15:52
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Nunnanlahdessa, eli yleisöalueella on nyt vedetty tieltä liikenne poikki joksikin aikaa ambulanssin saapumisen helpottamiseksi. Pyykkipojan tiimistä ilmeisesti Junnu oli saannut jonkin kovemman iskun rintaansa ja ambulanssi on kutsuttu paikalle. Meni juuri tästä kilpailukeskuksen ohi. Toivottavasti ei mitään vakavempaa ole tapahtunut.

Nunnanlahdesta tuossa juuri Suominen Offroad saapui ja kiitteli suuresti Mudaraketeja vinssausavusta, kun suohon olivat itsensä kuopanneet. Vinssi paskana ja kone ei käynnyt. Oli suzukista hypännyt jako.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.07.2012, 16:23
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy Näytä viesti
Nunnanlahdessa, eli yleisöalueella on nyt vedetty tieltä liikenne poikki joksikin aikaa ambulanssin saapumisen helpottamiseksi. Pyykkipojan tiimistä ilmeisesti Junnu oli saannut jonkin kovemman iskun rintaansa ja ambulanssi on kutsuttu paikalle. Meni juuri tästä kilpailukeskuksen ohi. Toivottavasti ei mitään vakavempaa ole tapahtunut.

Nunnanlahdesta tuossa juuri Suominen Offroad saapui ja kiitteli suuresti Mudaraketeja vinssausavusta, kun suohon olivat itsensä kuopanneet. Vinssi paskana ja kone ei käynnyt. Oli suzukista hypännyt jako.
Ilmeisesti pelästymisellä selvittiin, ambulanssimiehistön mukaan mitään vakavaa ei pitäisi olla. Lähtee kuitenkin varmuudenvuoksi kuvaukseen Joensuuhun. Tilanteessa oli ramppi lentänyt renkaanalta rintaapäiten.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.07.2012, 16:39
sami73:n Avatar
sami73 sami73 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 382
Perusasetus

Tsemppiä Pyykkipojalle. Toivottavasti kaikki on kunnossa Junnulla.
__________________
M.O.C
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.07.2012, 17:24
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Normaali toheltaminen maastossa jatkuu. Tuossa esimerkiksi takapihalla MaasTuristit odottelevat pesuvuoroa. Kuulemma pajero niin paskanen ettei kehtaa ajaa.... Tai sitten vain kone ei suostunut enää käymään ja tulivat Haukku Racingin hinauksessa Nunnanlahdesta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.07.2012, 17:48
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

MaasTuriestien vikadiagnoosikin on valmiina. Jakohihna poikki. Tuossa metsästävät uuta hihnaa pajeroon, että pääsisivät kokeilemaan onko mitään muuta mennyt...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.07.2012, 17:21
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mylppy Näytä viesti
Ilmeisesti pelästymisellä selvittiin, ambulanssimiehistön mukaan mitään vakavaa ei pitäisi olla. Lähtee kuitenkin varmuudenvuoksi kuvaukseen Joensuuhun. Tilanteessa oli ramppi lentänyt renkaanalta rintaapäiten.
AUTS Koskaan ei tiedä mitä sattuu vaikka hitaasti liikutaankin. Toivotaan ettei mitään pahempaa ole käynyt.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.07.2012, 19:34
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjy Näytä viesti
Kuramatojen ura lähti laskuun...not!
Tämä rasti 252 oli nimeltään "Lipposen kepponen" ja arvoltaan 99 pistettä. Tuossa ainakin on kuramadot kyseiseen kepposeen langenneet. Tuossa paikassa oli rasti oikeasti tuolla kivenkolossa, eikä olisi vaatinut auton pudottamista alas kiveltä, vaan ainoastaan nokan ylös ajamisen. Kiven takapuolelle oli lippusiimoitettu "ajoura" ja sen keskelle laitettu rasti 253, jota ei ollut edes rastilistassa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.07.2012, 19:50
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Muutamia kuvia.....
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0158.jpg‎
Views:	852
Size:	101,5 Kt
ID:	28031   Click image for larger version

Name:	IMG_0099.jpg‎
Views:	942
Size:	102,6 Kt
ID:	28032   Click image for larger version

Name:	IMG_0114.jpg‎
Views:	851
Size:	99,6 Kt
ID:	28033  
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.07.2012, 19:58
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Thumbs up

Junnu matkalla kisakeskukseen YKSI kylkiluu poikki.

On ne alumiinirampit heikkoa tekoa kun ei menny kuin yks pikku luu poikki

vaarmaa ramppi ihan solmus ja käyttökelvoton

ps. On se Junnu terästä
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers

Viimeksi muokannut Rohmo : 14.07.2012 20:03
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 14.07.2012, 20:42
Tollukka:n Avatar
Tollukka Tollukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Leppävirran saarivaltion, mantereen puoli
Viestit: 427
Perusasetus

Toivottavasti ei jää ramppikuumetta
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 14.07.2012, 21:45
Mylppy Mylppy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.09.04
Sijainti: Häme
Viestit: 1.386
Perusasetus

MaasTuristit saivat jostain tiukan vinkin käytetystä jakohihnasta ja lähtivät sitä noutamaan. Uutta kun ei sattunut hyllystä löytymään.

Kuramadot tuossa pitelivät taukoa ja olivat lähdössä seiska alueelle, joka sulkeutuu 01:00 Muut ovat kiertänee kyseistä aluetta noin 6h, eli kiire saattaa tulla.

Ensimmäinen kotiinlähtenyt tiimi oli Monsterit Oy, jolla oli vähän kaikkea pientä murhetta.

Pyykkipojan loppu tiimi lähti onnettomuuden jälkeen safaroimaan, mutta ei se vieläkään oikein ole putkeen mennyt. Lähti tuossa Timon auto hinailemaan sitä jostain jorpakosta...
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 14.07.2012, 22:24
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Mahtava homma ettei tullu päin näköä se ramppi. Pipi olis ollu pikkasen isompi.

Aika syväsukellusta näkyy taas tämäkin kisa olevan. Onko siellä enää kuivan maan rasteja ollenkaan?
__________________
- eskimo kaenuusta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROADTARVIKKEEN AMAZING RACE Anttolassa 6-8.7.2012 pyykkipoeka Tapahtumat 243 31.01.2013 20:45
LADOGA TROPHY 2012 myllis Tapahtumat 260 27.12.2012 23:10
Paratiisi Offi 2012 27-29.4 #Ilmoittautuminen avattu# oska80 Tapahtumat 198 25.05.2012 19:20
Myyty HJ 60 -83 "Safari look" Leimaa 12/2012 asti,toimivalla mek.vinssillä Hp.2650€ JT65 O/M/V Ajoneuvot 0 01.03.2012 10:26
PERUTTU! 4x4 Jamboree ja Nordic trial "rakka race" 5.-8.7.2012 PERUTTU! Team Lypsikki Tapahtumat 67 20.02.2012 22:18


Sivu luotu: 18:11 (GMT +2).