![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Team Pätkän ja Pyykkipojan huoltoauto ajeli sillä tiellä missä ei missään nimessä saisi ajella. Eihän siinä tiellä ollut kuin useampi ajokieltomerkki... Tässä täytyy ottaa tuomaristo kasaan ja keksiä sopiva rangaistus. Kuitenkin rikkomus on sellainen, ettei asian pitäisi olla epäselvä kenellekään kuka osaa lukea tai ymmärtää kuulemaansa...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| OFFROADTARVIKKEEN AMAZING RACE Anttolassa 6-8.7.2012 | pyykkipoeka | Tapahtumat | 243 | 31.01.2013 20:45 |
| LADOGA TROPHY 2012 | myllis | Tapahtumat | 260 | 27.12.2012 23:10 |
| Paratiisi Offi 2012 27-29.4 #Ilmoittautuminen avattu# | oska80 | Tapahtumat | 198 | 25.05.2012 19:20 |
| Myyty HJ 60 -83 "Safari look" Leimaa 12/2012 asti,toimivalla mek.vinssillä Hp.2650€ | JT65 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.03.2012 10:26 |
| PERUTTU! 4x4 Jamboree ja Nordic trial "rakka race" 5.-8.7.2012 PERUTTU! | Team Lypsikki | Tapahtumat | 67 | 20.02.2012 22:18 |