Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.07.2012, 08:54
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

kallein huolto mitä tiedän citroen c5 100 000km huolto maksoi lahdessa merkkiliikkeessä jotain 4200euroa oli purkka pysähtyny suussa kun oli tullu hakee huollosta, kuukauden päästä myi auton 5000eurolla auto ei ollu kuin 4vuotta vanha.
hyvä ostos ja juuri huollettu.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.07.2012, 09:35
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
kallein huolto mitä tiedän citroen c5 100 000km huolto maksoi lahdessa merkkiliikkeessä jotain 4200euroa oli purkka pysähtyny suussa kun oli tullu hakee huollosta, kuukauden päästä myi auton 5000eurolla auto ei ollu kuin 4vuotta vanha.
hyvä ostos ja juuri huollettu.
Kustannusarvio pitää aina muistaa kysyä autoa huoltoon vietäessä.Sitä kun ei huoltoliike saa ylittää kuin kohtuudella ilman asiakkaan lupaa.

Aikanaan vein appiukon ikivanhan Hondan laturin vaihtoon Veholle ja onneksi kyselin laturin hintaa ennen kuin luovutin auton pajalle. Laturin listahinta reilut 4000 markkaa ja auton myyntihinta oli suuruusluokkaa 2500-3000 markkaa. Jäi appiukon autoon laturi vaihtamatta

Mutta joo, ihan järkyttäviä nämä uusien autojen huoltokustannukset.
__________________
Tumpula Racing Team

Viimeksi muokannut Heguli : 11.07.2012 09:37
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.07.2012, 12:26
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

1400 egee on vajaat 1000 litraa dieseliä

Eli vanhempi ritsa saa viedä noille kilsoille n.litran enemmän ainetta jo pelkästään tuon huollon takia ja muut huollot vielä päälle. Ja arvon aleneminen mukaan luettuna niin...

Vertailuna bertan akseli swappi maksoi suunnilleen tuon verran tuossa jossain 30 vuoden kohilla ja siinä sentään "hardwaren" päivityksen yhteydessä tuli lukotkin eli se sentään hieman parani siinä rytäkässä.

Mutta asiallista joka tapauksessa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.07.2012, 13:53
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Joo, voitte olla varma että käyttöautoon en tota Volvoa vie ...

Ei toi remminvaihto ookkaa mikään kallis operaatio , vaan tuo helkutin hiukkaloukkun uusiminen ...
Remmejä oon vaihdellu aivan ite , ei ole ongelma ...

Jos tuo alkaa "pönttö" vittuilemaan , nii sit melkoisella varmuudella kairaillaan tyhjäksi ...sai lailliseti taikka ei !!!

Eivät muuten "mainosta" missään tuota vaihto-operaatiota ...taikka en ees tiedä onko noissa uudemmissa tollasta purkkia ...
Potkiskelin juur uuden tuollasen Volvon rengasta , ku poikkesin huoltoa kysymässä . Huolletaan kuulemma normaalin huolto-ohjelman mukaan kuten KAIKKI muutkin nykyautot ...Oltiin liikkeellä mun BJ:llä , joka ei ilmeisesti ole NYKYAUTO

Mutta silti ... 1400 € pelkästä huollosta on kyllä aivan helevetisti liikaa !!! Sanokaa ammattilaiset mitä sanotte ...

Mutta ...kilpailutus on ed. kesken ...ja eihän tää oo ees kallis C5:n huoltoon nähden

Viimeksi muokannut Palde : 11.07.2012 13:57
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.07.2012, 14:18
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

http://www.atoyautohuolto.fi/huoltopaketit/volvo
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.07.2012, 14:24
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Melkosta, onneks tolla vaihtaa omaan käyttöpeliin vaikka moottorin "uuteen" tai akselit.

Mut tää on kieltämättä melkoinen villilänsi, varsinkin näiden merkkihuoltojen osalta. Tossa viitisen vuotta takaperin käytin yhden auton ekan ja vikan kerran merkkihuollossa. Palvelukin oli kovin nuivaa verrattuna paikalliseen pienyrittäjään. Kannattaakin käyttää asiansaosaavien, paikallisten pk-yrittäjien palveluja!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.07.2012, 17:23
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nemi Näytä viesti
Jep, mutta näistä huolloista puutuu tuo kullasta valmistettu hiukkasloukku ...

Tuohon Atoyautohuolto.fi hintoihin kun lisää tuon vajaan tonnin osan niin ollaan melko tasoissa ...noin niinku hinnoissa mitattuna .

huolto 370€ + jakopää 570€ + hiukkaskiihdytin 900 = 1840 € !!!!

Käyttöauton tarjous olikin halvempi ... vaikka olikin törkeen kallis
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.07.2012, 18:18
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palde Näytä viesti
Jep, mutta näistä huolloista puutuu tuo kullasta valmistettu hiukkasloukku ...
Miks sää haluut sinne uuden semmosen? Sen takia ku huolto-opus sanoo että se tarttee vaihtaa, entä jos ajelis sen aikaa kun toimii? Tippuuko auton arvo jos ei oo merkkiliikkeen leimaa?

Saahan noita hiukkaspöniköitä jotenki inhimilliseen hintaan Saksasta: http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diese...item58938b7b76 Ei vaan taida tollasen 2-litrasen loukku passata 1.6:een...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 11.07.2012, 15:14
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 161
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
kallein huolto mitä tiedän citroen c5 100 000km huolto maksoi lahdessa merkkiliikkeessä jotain 4200euroa oli purkka pysähtyny suussa kun oli tullu hakee huollosta, kuukauden päästä myi auton 5000eurolla auto ei ollu kuin 4vuotta vanha.
hyvä ostos ja juuri huollettu.
Ihan mielenkiinnosta, oliko tuo 100tkm huolto vai kuuluiko siihen hieman muutakin?

Tuolta atoyalta katottuna bemari vissiin käyttää voiteluaineena jotain viime vuosisadalla uponneesta hylystä nostettua shampanjaa, kun pitää melkeen 200€ öljynvaihtohuollosta köyhtyä?

Kilpailuttaminen kannattaa aina ja onneksi tuon vanhemman saa pääasiassa huollettua itte, siitä en kyllä tiedä onko se halvempaa, kun tuntuu, että ensimmäisenä menee aina 100-200€ sopiviin työkaluihin..
__________________
-----------------------------------------
Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 11.07.2012, 21:36
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Comax Näytä viesti
Ihan mielenkiinnosta, oliko tuo 100tkm huolto vai kuuluiko siihen hieman muutakin?

Tuolta atoyalta katottuna bemari vissiin käyttää voiteluaineena jotain viime vuosisadalla uponneesta hylystä nostettua shampanjaa, kun pitää melkeen 200€ öljynvaihtohuollosta köyhtyä?

Kilpailuttaminen kannattaa aina ja onneksi tuon vanhemman saa pääasiassa huollettua itte, siitä en kyllä tiedä onko se halvempaa, kun tuntuu, että ensimmäisenä menee aina 100-200€ sopiviin työkaluihin..
en muista tarkalleen.. mutta uusi kytkin ja kaikki jarru osat uudet tais olla ainakin,, ihan kysymättä oli huoltanu kun ne kuuluu vaihtaa niissä kilometreissä jos on kuluneet.
..98 mersuun pelkkä laatikko öljyn vaihto mersu liikkeessä 1016euroa viime kuussa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 12.07.2012, 06:31
hena:n Avatar
hena hena ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.02.08
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 142
Perusasetus

Tässä edullisempi vaihtoehto sille hiukkassuodattimen vaihdolle http://www.liqui-moly.de/liquimoly/w...szi8qcaut.html
__________________
VW TARo -89 2.4D 4x4
MB W126 -85 500SE
MB W211 -05 E500
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 12.07.2012, 11:30
Palde Palde ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.09.03
Sijainti: Kuru, Finland.
Viestit: 1.097
Perusasetus

Jep, ei noki tuota ongelmia ...vaan kun noki palaa syntyy tuhkaa , joka tukkii tuon hiukkasloukun !

Mutta tosiaan sen poistaminen ei aiheuta ongelmia ...eli datanikkari sorkkii ohjelmaa ja kas pönttö on aivan turhake ...
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.11.2012, 21:53
Ville. Ville. ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.10.12
Sijainti: Lahti
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Comax Näytä viesti
Ihan mielenkiinnosta, oliko tuo 100tkm huolto vai kuuluiko siihen hieman muutakin?

Tuolta atoyalta katottuna bemari vissiin käyttää voiteluaineena jotain viime vuosisadalla uponneesta hylystä nostettua shampanjaa, kun pitää melkeen 200€ öljynvaihtohuollosta köyhtyä?

Kilpailuttaminen kannattaa aina ja onneksi tuon vanhemman saa pääasiassa huollettua itte, siitä en kyllä tiedä onko se halvempaa, kun tuntuu, että ensimmäisenä menee aina 100-200€ sopiviin työkaluihin..
Varmaan käyttää VAGgit ihan samaa shampanjaa kun 15 000 huollon hinta 2.0tdi:ihin olis laakkosella maksanu 400€
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.11.2012, 22:25
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Näistä huolloista nyt kun on joutunut uutta volkkaria käyttämään huolloissa.

Miksi pitää mennä merkkitiskille?

Ihan listalta katsoo vaikka paikallisen AD-korjaamon ja vie sinne, teettää valmistajan ohjeen mukaisesti huollon. Takuu säilyy ja eppäilen ainakin omien kokemusten pohjalta (siis kuittien perusteella vrt vastaavat kuitit merkkiliike) että eroa on siin' onko öljypytyn kupeessä es. vw:n logo vai mobil, sama öljy ja litrahinta moninkertainen.

Es. Vw caddy vm. -11 30 tkm huolto (tehty 25 tkm kohdalla)
Merkkiliikkeen hinta tiedusteltuna 430€. Paikallisella AD-korjaamolla 92€, hinnat sis. alv 23%.
No ei line vaikea veikata kumpaan meni. Sama linja on jatkunut ja paikallisen AD:n eduksi on ehdottomasti luettava ylijoustavat työajat vai ottaako joku merkkihuolto es. auton vastaan su. iltana ja soittaa ma-aamuna enne klo 10.00 että valmis on, tule hakemaan.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.11.2012, 00:29
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Siis en ole kuullut että yksikään "monimerkki"huolto


Huoltaisi VAG- konsernin tuotteet k.o vagina-laisen ohjeiden mukaan!
Siis tuo VAG- konserni on kasannut autonsa niin huonolla suunnittelulla ja paskoista materiaaleista? että esim. kun moottorin korvakko käytetään irti, niin sitä ei saa pistää kiinni muilla kuin uusilla ALKUPERÄISILLÄ pulteilla!

Siis näin ainakin 2000 luvun diesel golfin jakopääremontti.
Eihän nuo pultit montaa euroa ollut kappaleelta, mutta kun niitä alkaa olla useampia, niin tuleepa hintaa.

p.s Juurikin tuo golf:n jakopääremontista jäänyt pultti sopi minun veneen laturinkiinnitykseen 1000 nolla, oli nimittäin tuo M10 kierteen pultti 10mm kierteettömältä osalta 10mm!!

Ja ei varmaan kannattaisi, mutta en malta: esim. hdj-80:n moottorissa ainakin kannen- ja kiertokangen pultit pitää uusia JOS ne on "mittauskohdasta?" alle x.yy mm, ja jos muuten vaurioitunut.

Ja noiden määräaikaishuoltojen ulkopuolelta: Joihinkin VAG- dieseleihin on vaihdettu HIHNAPYÖRIÄ jos toisessa nokkaremmin vaihdossa, ja kolmannessa remmin vaihdossa ei kuulemma ole olleenkaan tavatonta.
Humpsahtaa huollon hinta "pikkasen"; siis joskus jopa soitetaan, että tämä sinun 100 tkm? ajettu auto on kuluttanut jakopään hihnapyörän/t niin paljon, että jakohihnan vaihdolle ei voida antaa takuuta, mutta jos vaihdamme nuo pyörät, niin ei ole pelkoa y- k euron täyskoneremontista.....
siis kasataanko noilla vanhilla pyörillä ilman takuuta, vai pistetäänkö nyt samalla nuo uudet pyörät, mitkä löytys hyllystä?
Ai, eihän ne kallita ole, kun ei tarvi tilata, muutama satanen tuo halvempi, ja tuo kalliimpi ei ole kuin pikkusen kalliimpi... (siis en muista, paljonko tuo pyörä/pyöräpari maksaa, mutta ei ollut halpa, oliskohan ollut n. 200?? kertokaa ken tietää)
Mutta tuo yksi eläkeläis täti oli aika synkkä, kun tuo jakoremmin vaihto yllätys "nielasi" joululahjarahat.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 06.11.2012, 20:35
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Näistä huolloista nyt kun on joutunut uutta volkkaria käyttämään huolloissa.

Miksi pitää mennä merkkitiskille?

Ihan listalta katsoo vaikka paikallisen AD-korjaamon ja vie sinne, teettää valmistajan ohjeen mukaisesti huollon. Takuu säilyy ja eppäilen ainakin omien kokemusten pohjalta (siis kuittien perusteella vrt vastaavat kuitit merkkiliike) että eroa on siin' onko öljypytyn kupeessä es. vw:n logo vai mobil, sama öljy ja litrahinta moninkertainen.

Es. Vw caddy vm. -11 30 tkm huolto (tehty 25 tkm kohdalla)
Merkkiliikkeen hinta tiedusteltuna 430€. Paikallisella AD-korjaamolla 92€, hinnat sis. alv 23%.
No ei line vaikea veikata kumpaan meni. Sama linja on jatkunut ja paikallisen AD:n eduksi on ehdottomasti luettava ylijoustavat työajat vai ottaako joku merkkihuolto es. auton vastaan su. iltana ja soittaa ma-aamuna enne klo 10.00 että valmis on, tule hakemaan.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä oli merkkiliikeellä huollon ohjeaika? Ja mikä oli ad korjaamolla?

Työn puolesta tullut vastaan tapauksia, asiakas käyttänyt autoaan huollossa jossain pienessä korjaamossa mutta nyt yhtäkkiä onkin alustassa paljon korjattavaa kun tuo auton merkkiliikkeeseen...luulisin tämän johtuvan siitä ettei pienemmissä korjaamoissa tehdä kuin öljyjen vaihdot sun muut suodattimet,tulpat jne...Eikä perehdytä siihen että tarkastettaisiin oikeasti ne kaikki valmistajan ilmoittamat kohdat muutenkin kuin taskulampulla ...



Noissa töiden vastaanottamis jutuissa on yleensä se että auton voi tuoda koska vaan ja tiputtaa avaimet kirjekuoressa johonkin lukossa olevaan lokeroon ja ilmoittaa kirjekuoressa yhteystiedot ja sen mitä pitäisi korjata..tosin voihan näissäkin olla vaihteluita eri korjaamoilla.

Nämä siis vain omia mielipiteitä.
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 06.11.2012 20:39
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 06.11.2012, 21:01
JES:n Avatar
JES JES ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.01.07
Sijainti: Sipoo, Finland.
Viestit: 363
Perusasetus

Veholla maksoi mesen moottoriöljy viimeksi vaivaiset 22 e/l huoltoerittelyssä. Perus täyssynteettinen 5W40. Itse maksavat varmaan luokkaa 2e/l kun tankkiauto tuo pihaan. Ihan hyvät katteet Oli kyllä viimeinen kerta kun käytin niiden huoltopalveluja, jää lievä kusetuksen maku tuollaisesta touhusta...
__________________
SLCK #364,
HDJ100 2006
HJ-61 1989 ex
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 06.11.2012, 21:03
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Mikä auto kyseessä?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 07.11.2012, 07:45
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JES Näytä viesti
Veholla maksoi mesen moottoriöljy viimeksi vaivaiset 22 e/l huoltoerittelyssä. Perus täyssynteettinen 5W40. Itse maksavat varmaan luokkaa 2e/l kun tankkiauto tuo pihaan. Ihan hyvät katteet Oli kyllä viimeinen kerta kun käytin niiden huoltopalveluja, jää lievä kusetuksen maku tuollaisesta touhusta...


jos se olikin sitä 7IO ainetta
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 07.11.2012, 07:26
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Miksi pitää mennä merkkitiskille?

Ihan listalta katsoo vaikka paikallisen AD-korjaamon ja vie sinne, teettää valmistajan ohjeen mukaisesti huollon. Takuu säilyy ja eppäilen ainakin omien kokemusten pohjalta (siis kuittien perusteella vrt vastaavat kuitit merkkiliike) että eroa on siin' onko öljypytyn kupeessä es. vw:n logo vai mobil, sama öljy ja litrahinta moninkertainen.
Firman Caddyyn päätettiin tehdä syyshuolto kun sinne piti lisää öljyä moottoriin. Itsellä kun ei ole mitään ostolupia niin en voi käydä ostamassa litraa öljyä ja laittaa sitä moottoriin. Joten se meni VW huoltoon. Lasku 280€. Lisäsivät myös jäähdytysnestettä. Mutta samalla kertaa tekivät sille kuulemma 5 erilaista takaisinkutsua. Ei ollut firmaan tullut mitään tietoa tuollaisista. Siinä on 1.2 TSi kone. Sitä ohjelmoitiin ja laitettiin joku välilaippa. Kuskin penkki piti uusia, mutta niitä ei ollut yhtään maassa joten jäi toiseen kertaan. Sitten oli muistaakseni joku airbag ohjelmointi ja joku sähköihin liittyvä korjaus. Kaippa tuo 280e tuli noista töistä, vaikka takuuseen ne olisi pitänyt mennä.

Ja mitä tuohon bimmeriin tulee mitä moni tuolla kommentoi. Itse siitä näin pari laskua ja hieman niitä ihmettelin. Tais olla Laakkosen laskuja. Se vei autoa huoltoon aina kun auto ilmoitti ja tosiaan siinä avaimenperässä oli joku huoltokirja tms. Mitään huoltovihkoa ei ollut ja avaimella nähtiin aina mitä huoltoja siihen on tehty. Tai näin se ainakin sanoi. Ongelmahan on siinä että tuo kaveri ei tiennyt autoista yhtään mitään. Joten ihan sama mitä huolto sille selittää. Se maksaa sen ihan kiltisti. Vähän kuten meidän firmassa. Täällä kukaan tiedä autoista yhtään mitään. Ne aina käy merkkihuollossa ja lasku tulee perässä. Ihmettelen miksei ne vie tuota autoa huoltoon pesunesteen lisäyksen takia.. Kumma juttu kun ne sitä osaa lisää, mut melkein vieressä olevan öljykorkin avaaminen on niin pirun vaikea homma. Eikä tuostakaan kukaan olisi tiennyt viedä autoa huoltoon ellen olisi erehtynyt katsomaan hienoa 1.2 TSi konetta. Koko moottorissa ollut yhtään öljyä ja öljyä kuulemma lisätään kun mittaristoon syttyy merkkivalo. Näin kaikki meikäläiselle sanoi. 10tkm matkalla söi kaiken öljyn koneesta

Eli ei ihme jos tuolla merkkihuollossa hieman kusetetaan kun yhtään mistään ei tiedetä mistä ollaan maksamassa. Tuo on vähän verrattavissa tähän tietotekniikkaan. Suomi on ihan täynnä urpoja mitkä ei tiedä koneista yhtään mitään. Niille voi puhua ihan mitä tahansa paskaa tietokoneista ja onnesta soikeena ne sitten maksaa sen mitä pyydetään. Eihän joka asiasta tarvi tietää, mutta varmaan kannattaisi vähän edes perehtyä mistä sitä ollaan maksamassa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzu Trooper 2.8td -90 1400€ Bäkström O/M/V Ajoneuvot 1 05.04.2012 20:05
Myydään Intikka 1400 pitkäkeula axo O/M/V Muut 0 07.03.2012 20:14
M:Peräkärry Muuli 1400 L-Myyty- -Jyki- O/M/V Muut 1 02.02.2008 19:43
Myyty M: sähvömootori v.virta 0.75kw 1400 rpm psychobilly O/M/V Muut 0 21.11.2007 14:14
Normaalia? Cental73 Tekniikka & Jutustelu 2 03.01.2005 09:08


Sivu luotu: 06:07 (GMT +2).