Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Sulla ei oo näemmä noita työntöaisasta runkoon tulevia tukiputkia, ton mallin Stiigat tykkää murtua tosta takapyörien vierestä tuon puutteen takia.
|
Samaa "multiclip" koppaa on myyty jo toista kymmentä vuotta muillakin merkeillä ja niissä kaikissa on juuri se vaiva, että murtuu aisan kiinnityksen läheltä se pohjalevy. Levy joustaa pyöreän kopan ja suoran pohjalevyn kantista, kun aisasta painaa etuset ilmaan. Edellisen samanlaista koppaa käyttävän korjasin siitä ja vahvistin aisan kiinnityslapun ylänurkasta 8mm tangoilla koppaan moottorin sivuille. Sillä tuli jäykkä.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Toimishan se tollanenkin, mutta Klipolle pystyy ennustamaan pidemmän eliniän. Tympis se sekin että moottori pelais, mut muut osat rämppääntyy. Tossa nyky-stiigassakin pomppii noi takapyörien korkeudensäädöt omia aikojaan. Etusissa on lukitussalvat, tossa sun koneessa tosin ei näytä olevan niissäkään.
|
Klipossa voisi olla osat paremmin tasapainossa. Isällä oli Klippo B&S-koneella ja siinähän koppa kestää monta moottoria, ne rips&raadot kun on vähän mitä on. Otin itselle kumminkin tällaisen peltikoppaisen paremmalla moottorilla, kun voihan sitä koppaa korjata sähköliimalla, jos tulee tarvetta. Klippo-Hondaa tuskin tarvitsee isommin korjailla.
Siihen edelliseen laitoin ruuvikiinnitteiset lukitusklipsut akselien korkeussäätöön. Tähänkin pitäisi lisätä ne, kun kuitenkin hyvin harvoin tulee tarve muuttaa korkeutta.