![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vaikka laite on kiinalainen, eikä mikään professional vehje, niin kyl mä silti kymmenen kertaa mieluummin katkon tolla kuin rälläkällä, kun ei tuu kipinöitä olleskaan. Eipä tartte jäädä kipinävahtiin yms. ja suht suoraankin tulee päät viä... Johan ton hinnan säästää rälläkän laikoissakin jo parissa vuodessa ![]() Hintansa väärti laite!
|
||||
|
||||
|
http://www.tyokalunetti.fi/epages/TP...Products/RAGE3
minulla on tuo saha, ihan tyytyväinen olen ollut, tosin sillä en mitää suurempaa oikeen kunnon rautaa ole sahannut, pää-asiassa peltiä (valaisinripustuskisko) ja alumiinisia virtakiskoja. varsinkin alumiiniin tulee erittäin siisti lähes peili pinta. joku lattarauta sillä on välillä tullut vedettyä ja kyllähän se siinä hiukan kipinöi ja kuumia raudan palasia lentää vähän käsille ja melu on kyllä aika moinen. eli jotain muuta myös suosittelisin pelkän raudan katkaisuun. ja laminaatti muuten on materiaali jota tuo terä ei kestä :/ |
|
|
|||
|
|||
Kuumajiiri?
Ite oon käyttäny ainoastaan ammatti koneita,vannesahaa sekä kuumajiiriä sekä kylmäjiiriä. Pikku kuumajiiri on kätevä huonekaluputkissa ja jotain alumiini profiilia tms. Paksumpaan siitä ei oikein ole ja useimmat(jos mitkään)terät ei kestä rosteria. Liikaa kun painattaa ni terä palaa,liian paksussa kärähtää useimmiten. Hyvällä vannesahalla,nestejäähdytyxen kera katkasee mitä vaan ja tarkempi lopputulos. Itte meinaan säästää johki tonnin vannesahaan,on pitkässä juoksussa halvempi.
|
|
|
||||
|
||||
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Metallisaha, paineilma sylinteri ym. | PikkuMyy | O/M/V Muut | 1 | 15.12.2007 15:44 |