![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() sahoista...
Kopsin tämän toiselta foorumilta johon kirjoittelin..
No mulla on tuollaien nova rms45b Ja täytyy kyllä sanoa että en sellaista enää ostaisi. Mulla siinä on hajonnut: Kulmavaihde, sinne saa kyllä varaosana sen rattaan. Mutta ainakin omaani sen asentaminen oli noin päivän duuni kun piti sorvata siitä vähän pois, hioa hampaita syvemmiksi ja siltikin vasta nyt kun on hiotunut niin alkaa pyörimään kunnolla. Vasteen kiristyruuvi, jengat pois ja se veivausrulla siitä lähti samantein, halkes. hihnan kotelo, on ihan idioottimaisesti kiinnitetty, alkoi sitten kahnaamaan. Vaste, jolla säädetään kulmat no ensinnäkään sitä ei saanut pysymään paikallaan millään ja toisekseen ei ne kulmatkaan paikkaansa pitäneet. Joten tuikkasin migillä suoraan eli nyt tulee vain suoria kulmia (tai lähes) Kevennysjousi on aika kuollut, pitää kädellä kevennellä ettei tule painotusta liikaa ja moottorista lopu puhti. Se pöytä jota voisi käyttää kappaleiden sahaamiseen kun nostaa sahan pystyasentoon, on niin lapsellista tavaraa että heitin suorilta metallinkeräykseen. Jalustakin alkaa pehmenemään. On sitäkin jo hiukan hitsattu mutta pelittää vielä. Seuraavaksi varmaan hajoo virtanappi kun sitä pitää aina vikitellä että saa virrat pysymään päällä. Tälläset on mun kokemukset tuosta mun sahasta, on sillä tietty aika paljon jo sahattukin, mutta sais se silti vähän jämäkämpi olla. Tota samaahaan myy kaikki kiinankauppatukkurit, värit vaihtuu ja pikkasen kai moottorien kootkin. Kaverilla on tuollainen pienempi bernardo, se vaikuttaa ihan hyvältä peliltä. Ehkä teriä menee pikkaisen enemmän, mutta on ne hiukan halvempiakin. Sellasen ostan ehkä seuraavaksi, kunhan tuo tosta niin paljon lahoaa ettei sillä tee enää yhtikäs mitään. -Antti- http://harvelit.proboards.com/index....ay&thread=1969 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Metallisaha, paineilma sylinteri ym. | PikkuMyy | O/M/V Muut | 1 | 15.12.2007 15:44 |