Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 01.07.2012, 19:14
Mörkö:n Avatar
Mörkö Mörkö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.11.03
Sijainti: Harjavalta, Finland.
Viestit: 202
Perusasetus

Vaihteiston yläreunan pultit saa kyllä irti jossei halua vaihteistoa irroittaa samalla. Mutta kannattavin on ottaa vaihteiston kanssa pois yhtenä pakettina.. kytkimen keskityskin on helpompaa, jos kokonaan uuden moottorin vaihtaa. Ainoo hankaluus voi olla kytkimen ilmaaminen sitte lopuksi, mutta kyllä se onnistuu... ihmiset siellä tehtaallakin on töissä..

Nokasta voi ottaa vielä "syylerin kehikon" irti, jolloin moottori on vielä helpompi ottaa pois... mitään ei tarvii eikä kannata ruveta rälläköimään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
B- ja 3B-moottorin ruiskusuuttimet Palde Tekniikka & Jutustelu 2 25.10.2010 19:52
hj-60:sen moottorin raksutus? räyhäracing Tekniikka & Jutustelu 11 26.06.2010 21:02
Isuzu pickup öljypohjan irrottaminen? Olsu Tekniikka & Jutustelu 2 01.01.2010 15:12
LJ-70:n moottorin voimistaminen... VMK Chit-Chat 3 27.11.2005 00:47
Moottorin numero? jansku Tekniikka & Jutustelu 4 09.11.2005 20:59


Sivu luotu: 01:22 (GMT +2).