![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vaihteiston yläreunan pultit saa kyllä irti jossei halua vaihteistoa irroittaa samalla. Mutta kannattavin on ottaa vaihteiston kanssa pois yhtenä pakettina.. kytkimen keskityskin on helpompaa, jos kokonaan uuden moottorin vaihtaa. Ainoo hankaluus voi olla kytkimen ilmaaminen sitte lopuksi, mutta kyllä se onnistuu... ihmiset siellä tehtaallakin on töissä..
![]() Nokasta voi ottaa vielä "syylerin kehikon" irti, jolloin moottori on vielä helpompi ottaa pois... mitään ei tarvii eikä kannata ruveta rälläköimään. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tarvitseeko kytkintä keskittää jos on automaatti
![]() Saa ne pultit pois pakettipaikallaan olessakin. Tarttee vain puolenmetrin jatkon räikkään ja nivelen siihen päähän. Ja auton alta, laatikon päältä käsin, saa ne kaksi pulttia pois. Siellä on ihan mukavasti tilaa korin ja laatikon välissä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
B- ja 3B-moottorin ruiskusuuttimet | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.10.2010 19:52 |
hj-60:sen moottorin raksutus? | räyhäracing | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 26.06.2010 21:02 |
Isuzu pickup öljypohjan irrottaminen? | Olsu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.01.2010 15:12 |
LJ-70:n moottorin voimistaminen... | VMK | Chit-Chat | 3 | 27.11.2005 00:47 |
Moottorin numero? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.11.2005 20:59 |