![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Itsellä oli aikanaan HR-V ja tykkäsin kyllä ajella ne ajot, mitä silloin oli. Itsellä ajot on valtaosin maantietä ja poikamiehenä yksin suhailua. Oikeaan maastoon jos pitää mennä, niin siihen käytetään toisia vehkeitä. Tällä perusteella sopivin ajokki olis varmaankin nelivetoinen Suzuki Swift... ![]() Se on vaan se, kun kerran-pari vuodessa pitäis vetää vähän perävaunua ja saada menemään vähän eräretkeilytavaraakin paikasta A paikkaan B. Ei silloinkaan mitään maastopätkiä ajella, korkeintaan huonolla aurauksella olevia teitä. Tosin viimeksi veturina oli Ford Escort, joten tuo Swiftkin olis tähän verrattuna huomattava parannus. Henki näyttäis olevan se, että sen ikäluokan CR-V:t, joihin mulla olis varaa, syö soppaa vähän liikaa... Tää auton valinta on aina yhtä vaikeeta. Ja sitten seuraavalla viikolla löytyy aina se parempi vaihtoehto.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Koska kokonaisuus ratkaisee niin kulutuksella ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Tai riippuu paljon ajat vuoteen. Mutta jos ajat 20000km vuoteen ja cr-v; vie bensaa 10 litraa/100 km. Eli 2000 litraa/20000 km = 2000 x 1.6 = 3200 egee. Tai jonkun väittämän mukaan 8 l/100 km =1600 l/20000 km=2560 egee Eli uudemman cr-v:n kulutus olis n. 640 egee vuoteen vähemmin???? Eli montako vuotta aioit ko. laitteen pitää ja paljonkos noissa on hintaero??? Tuo kulutus on täysin sivuseikka jos joudut ostamaan laitteen rahoituksella... Väitän ma. Osta se mikä tuntuu omalta.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Työkaveri osti uuden diesel crv:n heti kun niitä sai. Ensimmäisenä talvena olisi pitänyt työmaalla siirtää henkilönostin pihalta halliin sulamaan. Ei meinannut lähteä hondalla liikkeelle pieneen ylämäkeen kymmenen senttisessä lumessa, metrin pääsi ankaralla sudittelulla etenemään. Sitten rupesi nousemaan savu auton alta ja loppui takapyörien veto ja honda jäi paikoilleen etusilla sutimaan. Vedin nostimen sitten 240:llä Volvolla pois, ei juurikaan edes sutinut. Honda meni ehjäämölle ja siihen vaihdettiin nelikon kytkin, ei meinannut edes mennä takuuseen kun oli mukamas käytetty väärin.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Muistanko väärin, että ainakin joissakin vuosimalleissa olisi mahdollisuus lukita neliveto kiinteäksi hitaissa nopeuksissa?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ei ole CRV:ssä nelivedon lukitusmahdollisuutta.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta jatkakaa CR-V:n parissa, tämä meni vähän aiheen sivusta.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tuo ML-mersuhan tuntuu olevan varsin mainio peli kun lueskelee näitä japsi "nelikoiden" juttuja.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Muita "pic up" hj:ta? | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 07.08.2017 19:40 | |
| kulutus | wuntzikka | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 19.03.2011 23:23 |
| RJ:n kulutus | RJ70 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.01.2008 19:00 |
| pa-kulutus? | -roadwarrior- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.11.2007 21:57 |
| LJ:n kulutus | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 17.05.2005 07:53 |