![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jo vain sitä on taas räpelletty rautaa alle ainaku on asepalvelukselta jouettu. roosteita on korjailtu ja paikannettu lisää.. ainaku yhen saanu tehtyä niin kaks uutta paikka löytyny lissää. eniwei: Nyt tuli turvatankilta ja periltä veettyä huohottimet ylös. palkkihelemat istahtanu alle ja rocksliderit suunnitteilla, mutta ei vielä ole päiväraha antanu myöten laittaa nokko paljon putkia. Putkesta puheen ollen minkälainen homma olis alkaa tekemään turvakaaret koppiin. Häätyykö kattoa käyttää paikaltaan vai miten kaarien päälle saumat? Mistä/mimmonen väännin? Luuppala? tai joku muu tuommonen vissiin vääntää kaaret valmiiksi mutta taitaa tarvia auton paikan päälle, vai tekisköhän net mittojen mukaan ja taa kysymykseksi nousee HINTA?!? Sitten mistä kannattaa hommata noihin römpereihin korjaus sarja? paikalliselle asiantuntijalle soittelin ja arveli että toinen kaasari puonnu pelistä poies.. Ja sitten joku kuva
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nojo!
Taas on jotaki touhuttu. Rankku sai uuen värin pintaan ja noita ruoste korjailuja jatkettu. Alkaa tuntumaan että ainaku saa yhen tehtyä niin on jo kolme uutta oottamassa.! ![]() Mutta yllätävän metsä kelpoista pintaa saa telalla tehtyä! Ensikertalainen ihan yllätty! Kaverin hallilta pelastin ison läjän parlokkeja, jos niistä sais sisälokarit ja levikkeet tehtyä. uus väritys! Tulipa pien kuva! eikhän siitä sen verran näe kuiten
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
onpas tutun näköset renkaat, oli mulla aikoinaan hiluksin alla...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mitä mitä!
Rankkuri heräsi talvi horroksesta!?! sytkä sääjelty suurin piirtein kohalleen, kaasarit saatu purettua autosta poies tännää pitäs alkaa tiivisteitä kattomaan uusia paikalleen. Ei ainakaan ensi silmäyksellä ole mistään hankalammista päästä nuot kaasarit, melkeen ku mopetin vehkeet. mutta alko häirittemään vain ku tutkaili noita carbseja niin millä se liikkuttaa luistia ja neulaventtiiliä? Ku vaijeri ei kuiten tule ku kaasuläpälle niin sielä on vissiin joku alipaine hevletti? emt...Paljon pitäs olla puristukset tuossa krematoriossa?
__________________
_______________________________________________ ei sole este son hiaste! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos oikeen muistan, niin puristus suhde pitäs olla stanssattua kuskin puolelle kansitasoon lohkoon. Tais olla öljytikku siinä vieressä.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
9,5bar vähintään. (puhutaan siis ehjästä koneesta
) Ja alle 10% heitoilla.Nokka-akseli ja ketju ynnä nostajat varmaan jo tiensä päässä, kannattais harkita uusimista jos haluaa ihan hyväksi laittaa. Alipaineella toimii kaasarit. Ne kalvot on hyvä olla kunnossa. (kannen alla), ja siitä korkista katsot että on öljyä (sae20) niille hidastinmännille. (2cm korkilta.) Moottorin numero 34110566E Puristus-suhde 8,25/1
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 12.05.2013 19:15 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Rangen koneita on ollut eri puristussuhteilla vaihdellen välillä 8.13 ja 9.35. Kyseisen koneen puristukset löytyy pjtk:n mainitsemasta paikasta konetta. Sen just näkee, vaikka kone olisi paikallaankin tai ainakin peilin kanssa. En muista tarkasti.
|