Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.06.2012, 21:07
kairala:n Avatar
kairala kairala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: pyssykylä
Viestit: 149
Perusasetus

Jo vain sitä on taas räpelletty rautaa alle ainaku on asepalvelukselta jouettu.
roosteita on korjailtu ja paikannettu lisää.. ainaku yhen saanu tehtyä niin kaks uutta paikka löytyny lissää.

eniwei: Nyt tuli turvatankilta ja periltä veettyä huohottimet ylös. palkkihelemat istahtanu alle ja rocksliderit suunnitteilla, mutta ei vielä ole päiväraha antanu myöten laittaa nokko paljon putkia.

Putkesta puheen ollen minkälainen homma olis alkaa tekemään turvakaaret koppiin. Häätyykö kattoa käyttää paikaltaan vai miten kaarien päälle saumat?
Mistä/mimmonen väännin?

Luuppala? tai joku muu tuommonen vissiin vääntää kaaret valmiiksi mutta taitaa tarvia auton paikan päälle, vai tekisköhän net mittojen mukaan ja taa kysymykseksi nousee HINTA?!?

Sitten mistä kannattaa hommata noihin römpereihin korjaus sarja? paikalliselle asiantuntijalle soittelin ja arveli että toinen kaasari puonnu pelistä poies..

Ja sitten joku kuva

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1546.jpg‎
Views:	2989
Size:	96,9 Kt
ID:	27610   Click image for larger version

Name:	IMG_1548.jpg‎
Views:	3022
Size:	96,3 Kt
ID:	27611   Click image for larger version

Name:	IMG_1549.jpg‎
Views:	3004
Size:	96,4 Kt
ID:	27612   Click image for larger version

Name:	IMG_1550.jpg‎
Views:	2976
Size:	93,7 Kt
ID:	27613   Click image for larger version

Name:	IMG_1553.jpg‎
Views:	266
Size:	97,6 Kt
ID:	27614  

__________________
_______________________________________________
ei sole este son hiaste!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.09.2012, 19:30
kairala:n Avatar
kairala kairala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: pyssykylä
Viestit: 149
Perusasetus

Nojo!

Taas on jotaki touhuttu.

Rankku sai uuen värin pintaan ja noita ruoste korjailuja jatkettu.
Alkaa tuntumaan että ainaku saa yhen tehtyä niin on jo kolme uutta oottamassa.!

Mutta yllätävän metsä kelpoista pintaa saa telalla tehtyä!
Ensikertalainen ihan yllätty!

Kaverin hallilta pelastin ison läjän parlokkeja, jos niistä sais sisälokarit ja levikkeet tehtyä.


uus väritys!



Tulipa pien kuva! eikhän siitä sen verran näe kuiten
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	pic00036.jpg‎
Views:	2757
Size:	34,7 Kt
ID:	29520  
__________________
_______________________________________________
ei sole este son hiaste!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.09.2012, 11:19
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

onpas tutun näköset renkaat, oli mulla aikoinaan hiluksin alla...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.05.2013, 11:40
kairala:n Avatar
kairala kairala ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: pyssykylä
Viestit: 149
Perusasetus

Mitä mitä!

Rankkuri heräsi talvi horroksesta!?!
sytkä sääjelty suurin piirtein kohalleen, kaasarit saatu purettua autosta poies tännää pitäs alkaa tiivisteitä kattomaan uusia paikalleen.

Ei ainakaan ensi silmäyksellä ole mistään hankalammista päästä nuot kaasarit, melkeen ku mopetin vehkeet. mutta alko häirittemään vain ku tutkaili noita carbseja niin millä se liikkuttaa luistia ja neulaventtiiliä?

Ku vaijeri ei kuiten tule ku kaasuläpälle niin sielä on vissiin joku alipaine hevletti? emt...
Paljon pitäs olla puristukset tuossa krematoriossa?
__________________
_______________________________________________
ei sole este son hiaste!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2013, 08:18
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kairala Näytä viesti
Paljon pitäs olla puristukset tuossa krematoriossa?
Jos oikeen muistan, niin puristus suhde pitäs olla stanssattua kuskin puolelle kansitasoon lohkoon. Tais olla öljytikku siinä vieressä.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.05.2013, 17:42
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

9,5bar vähintään. (puhutaan siis ehjästä koneesta ) Ja alle 10% heitoilla.

Nokka-akseli ja ketju ynnä nostajat varmaan jo tiensä päässä, kannattais harkita uusimista jos haluaa ihan hyväksi laittaa.

Alipaineella toimii kaasarit. Ne kalvot on hyvä olla kunnossa. (kannen alla), ja siitä korkista katsot että on öljyä (sae20) niille hidastinmännille. (2cm korkilta.)

Moottorin numero 34110566E
Puristus-suhde 8,25/1
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 12.05.2013 19:15
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.05.2013, 18:08
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Rangen koneita on ollut eri puristussuhteilla vaihdellen välillä 8.13 ja 9.35. Kyseisen koneen puristukset löytyy pjtk:n mainitsemasta paikasta konetta. Sen just näkee, vaikka kone olisi paikallaankin tai ainakin peilin kanssa. En muista tarkasti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).